21 Kasım 2011 Pazartesi

Sakarya Günlükleri Bölüm 1 :)





1 haftadır blogumla ilgilenemedim çünkü twitter dan takipte olanlar bilir Sakarya daydım.  1 hafta nasıl geçti hiç anlamış değilim. Çok çok eğlendim,bol bol gezdim toztum. Ve merak etmeyin bol bol fotoğraf çekinmeyi unutmadım bu sefer;) 

Sakarya da ne işin var diye soranları duyar gibiyim:) Hemen cevaplıyorum arkadaşlarımın yanına gittim. Ev de kaldıkları için de yer hiiç sorun olmadı.Kızkıza geçen akşamlar herhalde en güzeliydi herşeyin. Çok eğlendik.Ve şimdiden özledim. Havaların düzelmesiyle ilkbahara yine gelirim dedim ama o kadar bile olmaz ben yine dayanamayıp giderim kesin:))

1. bölümümüzde sakaryanın çark cad. adı verilen cafelerin olduğu sokakta mekan olarak Benzin i seçtik.3 katlı teraslı harika bir mekan yapmışlar Sakarya ya tebrik ettim. Bursa da kinden kat kat güzeldi,özenmedim de değil hani. İlk akşamdan abartmadan dış çekim yok. Ev de  Ne giydim Kombin fotoğrafları beğeninizee...

ModaLiza gerii geldiiiiiiiiiiiiiiii hanımmmmmmm.... :*


11 yorum:

  1. Ben İstanbul'da yaşasam da Sakarya'lıyım :) Beğenmene sevindim. Fotoğraflar çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel resimler <3
    cok tatli cikmissin resimlerde =)
    sakaryaya hic gitmedim ama son resimdeki yer sakaryaysa cok modern bir yere benzio, bizim malatyada bile yok öyle bir yer :D

    YanıtlaSil
  3. Özlemcim çok güzel gözüküyorsun hayatım. O saçlarını kıyafetini çok beğendim.

    çok öptüm seni:))

    YanıtlaSil
  4. kot gömlegin güzelmis cnm :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin tatlım :) harika vakit geçirmene çok sevindim, ileride en canlı olarak hatırlanan anılar kız kıza geçirilenler oluyor :) Kombinine gelince doğal, dalgası harika görünen saçlarındaki papatya taca bayıldım, denim gömlek de hırka ve ugg ile ne kadar uyumlu, çok hoş casual chic bir kombin olmuş canım öpüyorum kocaman ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  6. canım ya ben twitterdan görmüştüm zaten bir sürü fotonu çok da beğendim hepsini gözlerinden belli ne kadar eğlendiğin :D

    YanıtlaSil
  7. kııjj nerelerdesin özlediimm yaawww :))diyecektim ki bir baktım postun var :))
    hoşgeldin güzellikkkkk ,eğlenmene çok sevindim,bu rahat kombini de çok sevdim,inanmazsın haftasonu ben de bu tarz casual giyindim:)sen daha güzelsin tabiisiii :)

    bu arada turkcell bö oyumu aldın canıımmm:)

    YanıtlaSil
  8. benim memleketim güzeldir..o sokak çok şeker bi sokak..
    istanbuldayken özlüyorum orayı..

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel.... http://modayardimhatti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. çok rahat bi kombin ve çok tatlı bir şirine görüyorum sanki ? :)

    YanıtlaSil
  11. Çok şeker olmuşsun. Bu papatya taçlar çok güzel duruyor, benim de var aynısından :)

    Bu arada bana da beklerim :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil