14 Kasım 2011 Pazartesi

Bershka da Kasım









11 yorum:

  1. botlar güzelmiş acaba yakından kalitesi nasıl görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. ben modelin saçlarına bayıldım en çok ne hoş bir renktir o :)

    YanıtlaSil
  3. o kız kaç yaşında yaa 10 falan bence. manken mi bulamamışlar da çocuk kullanmışlar sinir oldum.

    YanıtlaSil
  4. kıyafetlerden çok modelin saç rengine takıldımm :)
    Çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. küçücük ,minicik gencecik :D

    YanıtlaSil
  6. süpermiş yahu küçücük kızlarımıza pek bi yakışmışlar...

    YanıtlaSil
  7. Mc queen eşarpları onlar da yapmış! :) bershkanın son zamanlardaki koleksiyonlarını ayrı bir seviyorum, bot üstüne çorap özellikle favorim canım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  8. çok güzel şeyler varmış bakmalı bu arada kızın saç rengine bayıldım hep akımda vardır bu renk;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/venedik-ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  9. nedense Bershkanın katalog yada internet sitesi ürünlerini mağazalara gidince bulamıyorum var mıdır sebebini bilen? Botlar güzelmiş...
    http://santiyeningulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim bershkanın bu lookbookunu:)

    YanıtlaSil