18 Nisan 2011 Pazartesi

Zara İlkbahar/Yaz Çocuk Koleksiyonu


Daha önceleri kış koleksiyonunu paylaşmıştım,şimdi ilkbahar/yaz koleksiyonu sizlerle..
Zara çocuk modasında da müthiş durumda.Büyükler için olan her şey küçültülmüş.Ve küçük olan her zaman sevimlidir,güzeldir ya bu da aynı öyle olmuş...
Modellere gelince onlara diyecek laf bulamıyorum zaten.İkisi de birbirinden tatlı,ben seçim yapamadım wala:) Erkek modelimizin saç şeklini alkışlıyorum ama,bu kadar mı yakışır.Büyümüş de küçülmüş:))



 


Artist :)




Bu elbiseyle o pembiş sandaletlere bayıldımmm.Bunun içinde ki bebek tatlılıktan ölebilir resmen.


4 yorum:

  1. sweet children and great clothes.!
    Cute blog.
    http://kasisa15.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yerim yeriiiim hepside birbirinden şeker yahuu!:D

    YanıtlaSil
  3. ayy insanın bunları görünce doğurası geliyo çok tatlılar :D :D

    YanıtlaSil
  4. ayy cok tatlılar ya :D kusenime bunlardan bitane hediye almalıyım kesinlikle :)))

    YanıtlaSil