11 Nisan 2011 Pazartesi

Kombin Önerisi: Pazartesi

Pazartesi sendromunu üzerimizden atmak için bugün modanın renklerine bırakalım istedim kendimizi.Kırmızı ve mavinin uyumu bu sezonun en sevdiklerimden.Çok yakıştırıyorum,ikisi müthiş duruyor bence.Bu kombinimi de ona göre yapayım istedim ve ortaya bu sonuç çıktı.Hem rahatlık hem şıklık arayanlar bence kombinime bir göz atsın;) Herkese iyi haftalarrrr...xoxo

Başlıksız
Miss Selfridge white tee
22 GBP - missselfridge.com

Costume National silk blazer
$1,796 - costumenational.com

Maison Martin Margiela red skinny jeans
158 GBP - farfetch.com

Christian Louboutin high heel pumps
$995 - net-a-porter.com

Leather handbag
$650 - mulberry.com

Sterling silver heart ring
$150 - kohls.com

Ray Ban ray ban sunglass
selectspecs.com

5 yorum:

  1. Oh I love this outfit! I don't understand what you're writing but the look is great, reminds me a lot of fashion-mongers superwoman outfit - LOVE it!

    xoxo

    YanıtlaSil
  2. masmavi olmak istiyorum bugün bendee:D

    YanıtlaSil
  3. I prepared by taking inspiration from you;)xoxo

    YanıtlaSil
  4. 1796- DOLARCIK OLAN MAVİ BLAZERA BAYILDIIIIMMMM:-(((

    http://www.papisstyle.com/

    YanıtlaSil
  5. hahah evet blazerin fiyat uçmuş:D ama ilham verme açısından koydum yoksa o tarz ve daha uygun fiyatlı blazer lar çok:D

    YanıtlaSil