23 Nisan 2011 Cumartesi

23 Nisan Özel : 90 larda çocuk olmak...

12 li,24 lü hatta çanta olanları çıkmıştı en son,Her renk vardı içinde.Bende o yoktu,özenirdim:)
Çok severdim ben bunu..:(
Bu çikolatanın güzelliği de unutulmaz hani
Gremlinler :D

İyi kalpli minik Gremlin

Mortal Kombat

Çim adamlar

:)

Horoz şeker
Hava attığımız en büyük elektronik icat:)

Hala gözümün önünde balıkları yakalamaya çalıştığımız günler

Erkeklerden aşağı kalmayıp,bazen kızlar da katılırdı boncuk atma savaşına,acıtırdı da hani:)

Her markete gidişimizde babama aldırdığımız meyvesuyu.En sonunda patlatması da işin eğlencesiydi

Gazetelerin verdiği karton bebekler ve elbiseleri:)
Çay bahçelerinin vazgeçilmez içeceği

Kokusuna bayıldığımız arımaya silgiler

Herhalde çoğu kişi boğulma tehlikesi geçirmiştir leblebi tozuyla:)
Meşhur sakız

Bumbo.Portakal kokulu harika bisküviler

Pokemon sonrası bağımlılık yapan tasolar
çatpat - çok zevkliydi bunları patlaması ya,taşla eze eze patlatırdık
Şimdi bakıyorumda 90 lı yıllarda çocukluk yaşayanlar çok şanslı,herşey ne kadar samimi ve güzelmiş.O zamanlar mahallenin tüm çocuklarının toplanıp oynadığı saklambaçlar,ortada sıçanlar,yakar toplar ne kadar da güzelmiş.Biz çocukluğumuzu çocuk olarak yaşadığımız için çok şanslıyız...Şimdi bakıyorumda bunun tam tersi.Çocuklar evde bilgisayar başında hep:( 90 lı yıllarda çocuk olmak,unutulmaz gerçekten...Bana bunu hatırlatan arkadaşım Duygum çok teşekkürler...

Bunları yaşayanlar,hatırlayanlar kimler peki?

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun...





14 yorum:

  1. inanılmaz güzel bi post olmuş, okurken güldüm, hüzünlendim, adeta geçmişe gittim. o minik poşetteki kolonyalara, bumboya, taso oynamaya, tetrislere,yumiyuma, hepsine aşıktım ben ya :D ne kadar güzel bi post bu böyle :D

    YanıtlaSil
  2. postunu okurken suratımdaki sırıtışı görmen lazım bende biran ekrandan yansımama takıldım, ne güzel günlermiş =)

    YanıtlaSil
  3. ayyy nasil guzel bir post olmus bu :)hepsini cok ozlemisim!

    YanıtlaSil
  4. off off çok özledim o yılları, ne güzeldi ne saf ne temizdi herşey, bidaha yaşarmısın deseler yaşarım tereddütsüz :) monami bana değil kardeşime alınmıştı, ama yinede sahip olmak güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. süperrr biz onlarla büyüdükk ne güzeldi:) çok güzel post cnm eskiye götürdün bizi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. bilgencim bende aşıktım şimdi tekrar görünce aşkımın devam ettiğini farkettim yeniden...

    cemile meryem özlem şimşek!aynı sırıtış bende de olduuu:D

    güz cüm bende özlemişimmm ya

    cecilia bende aynen şuan o yıllara dönme şansım olsa tereddütsüz evet olur cevabım.

    nirvanam,güzelimmmm ben tşk ederim,eskileri biraz olsun hatırlatıp mutlu edediysem sizleri...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bi yazı olmuş iyiki 90 ları çocuk olarak ''çocuk'' gibi geçirmişiz..
    çocukluğumun,90 ların 23 nisanları bile farklıydı havada ılık meltem kırlar çiçek açmış olurdu ,şimdiki çocuklar bilgisayar başında dışarda soğuk bi 23 nisan :(

    YanıtlaSil
  8. Ay süper olmuuuş :) Unuttuğum bir sürü şeyi hatırlattı bu post :)

    YanıtlaSil
  9. ayy anılarım canlandı resmen, bayıldım yazınıza. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Esimle beraber 'aaa eveet' 'aa bu da vardi di mi' diyerek okuduk post'unu;) Donup donup bakariz biz buna canim, cok eglenceli!

    YanıtlaSil
  11. suan agladım aglıcammmmmmmmmm küçüklügümmm canlandı gözümde cnmm ellerine saglık yaa duyguya slm;)

    YanıtlaSil
  12. canım bu ne güzel bir post olmuş böyle yaa,eski günlerime taa ilkokula kadar gittim yanii,arı maya silgiyle :)

    YanıtlaSil
  13. Dun aksam okan bayulgen sayesinde cocukluguma dondum. Sen de ne guzel secimler yapmissin tombi bumbo bunlari unutmusum ama rsimleri gorunce tatlari bile geldi aklima. Biz hakkaten sansli cocuklarmisiz eyyy gidi gunler yaaa :-)

    YanıtlaSil
  14. RUHSAR VARDI BİDE

    YanıtlaSil