20 Nisan 2011 Çarşamba

En İyi Ayakkabılar










7 yorum:

  1. ben busene topuklu ayakkabıya cok düştüm. normalde hep spor giyinirdim. bu sene topuklu bozlar çizmeler kullandım hep. Ama dolgu topuk yazın vazgeçilmezleri değilmi :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini geçtim bir tek o mavi brian atwood benim olsa yeter :)
    bu ayakkabıya olan aşkımı burada da duyurmuştum :D
    http://edankb.blogspot.com/2011/03/im-in-love-with.html

    YanıtlaSil
  3. hepsi benim olsa( KEŞKE )dolabımı kitler önünde yatarım balım hehe :D

    YanıtlaSil
  4. Love 4 Prada!!!


    check out my blog!
    thesselle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Şehir ışıklarındaki Brian Atwoodlara, Riviera şıklığındaki yine Brian Atwoodlara ve Casadeilere bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  6. gercektende en ii ayakabılar hangisini bgenecegmi sasrdım;)

    YanıtlaSil