11 Nisan 2011 Pazartesi

Lauren Conrad for Kohl’s Spring 2011

Lauren Condrad yabancı bir marka olan Kohl için kamera karşısına geçmiş.Ve birbirinden cici bu giysilerle ortaya çok güzel fotoğraflar çıkmış.Ben ayrı ayrı her giysiyi çok beğendim.Tam bahara uygun,her yerde giyilebilecek olan şeyler.Hanım hanımcık aynı zaman da günün modasına uygun bu tasarımlar gönlümü çaldı benim.
Marka Türkiye de olmadığı için belki alamayacağız,ama bu tarz buna benzer elbiseler,,bluzları çoğu yerde bulmak mümkün.Çünkü bahar/yaz modası tam anlamıyla bunlardan oluşuyor.Çiçek desenlerini yine görmüşsünüzdür herhalde.Her yerde,her şeyde çiçek modası var diyoruz ya bu koleksiyonda onlardan biri;)xoxo




9 yorum:

  1. oh ççiçekliböcüklü ne güzel :)
    yaaa yaz gelsin artık ama yeter yaaa hauah çıldırmam sana denk geldi özlemim kusura bakma mucxx

    YanıtlaSil
  2. ayy son kombine bayıldıımmm :))

    YanıtlaSil
  3. sedam ben de bu ara genelde o çıldırma içerisindeyim sürekli,bir yaz gelemedi cidden yaaaa:@

    özgecim benimde favorim elbise olan kemerli;)

    YanıtlaSil
  4. 3. görseldeki elbise şahane :)

    YanıtlaSil
  5. tanrım bu kıza bayılıyorum ya!

    bir de bloguma bayılıyorum bakmak istersen:
    http://mukemmelsizlikabidesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. cıvıl cıvıl tam baharlık bunlar modalizacım.

    YanıtlaSil
  7. sj hoşgeldin canım aynen öyle her biri harikaa

    YanıtlaSil
  8. Üçüncü resimdeki elbise çok güzel.Onu minik siyah hırkayla kombinlemiş daha da tatlı olmuş.Çok güzel bir post olmuş sevgili Modalizam Özlem:-))

    YanıtlaSil
  9. çook güzeller:) bu gun yıne kar atıstırdı sınrlendım hıc bu kadar yazı ozlememıstım yaz gelsede şöyle cıcı cıcı gıyınsek artık :)

    YanıtlaSil