22 Nisan 2011 Cuma

İkea - Yemek Faslı

Annemle bugün alışveriş günümüzdü.Ama yemek yemeden alışverişe başlamak olmaz.Enerji stoğu yapmalıyız ki bol bol gezebilelim değil mi:) Bizde buna uyarak soluğu İkea nın yemek bölümünde aldık.Burayı gerçekten beğeniyorum hem fiyatları çok çok uygun,hem leziz.Özellikle cheesecake ki beni bitiriyorrrr.(Sırf buraya gelmemde ki asıl neden o aslında) :) Aşağıda fotoğrafta da göreceksiniz zaten:) Onun dışında İkea nın menüsü nasılsa değişikti bugün gittiğimizde.Genelde aynı şeyler olması bir süre sonra can sıkıcı olabiliyor ama bugün farklılığı görünce sevindim ve hiç denemediğim Kiji menüden aldım.Annemde sebzeli börek menü.Hepsi gayet nefisti.Eğer şehrinizde İkea varsa ve yemek bölümüne gitmediyseniz,gidin deneyin derim;)

Kiji menü: Bunların yanında +sınırsız içecek : 7 TL


5,25 TL
Tavuklu,mantarlı beşamel soslu harika bir tat


Cheesecake : 4,25 TL

4 yorum:

  1. Özlem merhaba! Hakkaten cheesecake nefis gözüküyo!

    YanıtlaSil
  2. :) ben de az önce ikeadan geldim. lazanya ve tatlı olarak da elmalı tart yedim. gerçekten leziz. ama senin cheesecake de hiç fena görünmüyor:)

    YanıtlaSil
  3. mmmmm muhteşem görünüyorlar gerçekten ! herkes en azından bir kere denemeli bence de.. :))

    YanıtlaSil
  4. yummy yummy :( diyetteyim çok kötü oldu bu :(

    YanıtlaSil