19 Haziran 2012 Salı

Yazlıktan Notlar


Instagram ve twitterda yazlıkta olduğum süre boyunca birçok fotoğraf zaten paylaşmıştım. Bunlarda görmedikleriniz. 4 günlük kısa tatilim göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Canım Emelimle çok mu çok eğlendik. Temmuz da tekrarı olması için şimdiden planlar yapıldı bile.



Sabah en geç 9 da denizdeydik. Çarşaf gibi tertemiz su harikaydı.


Bu güzelliğin karşısına geçip saatlerce oturmak gibisi yok.


Tek kötü yanımız fotoğrafımızı çekecek 3. bir kişi olmayışıydı. Yoldan geçenlerden rica edip çektirdik ama özelllllll paylaşım yapamıyorum:))

 

İnanın bu görüntü şu an bile benim canımı acıtıyor:( Midye ye aşığım bennn


Kitap güzel, tavsiye ederim


ve Kumsaz sahil görüntüsü ile bitiriyorum. Mucux:*

7 yorum:

  1. süper bir tatil olmuş
    inşallah devamı gelir canım..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Burası erdek'mi ben mi yanlış gördüm acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır cnm değil. Kurşunlu/Kumsaz

      Sil
    2. Çok benziyorr gerçekten sahil falan afalladım birden :)

      Sil
  3. çok güzel bi tatil geçirmişsin anlaşılan :) özellikle ilk resmdeki saatine ve bilekliklerine bayıldımm :)
    benim de yeni bi blogum varr beklerim :
    storiamoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Günaydın,
    Kumsaz benim için çocukluğumun ve gençliğimin çılgınlıkla geçtiği yıllar.
    Ama şimdi gidiyorum, o yıllara ait sadece geçmişteki anılar aklıma geliyor tebessüm ediyorum ve vay be biz bunları mı? yaptık diye
    Herkes uçtu kuş misali.
    Bir gün kumsaz da görüşmek dileğiyle
    Sevgilierimle...

    YanıtlaSil
  5. şu anda cnm midye çekti :( hep senin suçun :p

    YanıtlaSil