20 Haziran 2012 Çarşamba

Neon love



Neon takıntım son hız aldığım bu tşörtle devam ediyor. Sağolsun her yerde de neon birşeyler olduğu için bulmak zor değil:)
(Bu arada uzun zamandır yapmadığım ne giydim postu yapmanın büyük gururunu da taşımıyor değilim:D )


Ayrıca söz verdiğim açık havada saç rengimin nasıl duracağı konusu da böylelikle açığa kavuştu. Renk budur. Ben çok beğeniyorum. Gerçi denizden güneşten açıldı iyice sarıya doğru dönüşüm yaşıyorum yine ama olsun. Ben beğeniyormuyum evet! Gerisi yalannnnnnnnnnn


3 yorum:

  1. Kesinlikle Cook yakışmış ;)



    Begumyagci.blogspot.cim

    YanıtlaSil
  2. özlemcimmm canım hakikaten uzuuuun zamandır seni görmemiş gibiyim,tabi bu benim zamansızlığımdanda kaynaklanmıyor değil:(
    saç rengin hakikaten baya açılmış,ama bu halide süper görünüyor tatlışım;)

    YanıtlaSil
  3. Harika kareler :)
    Bende neon renklerden vazgecemiyorum su aralar :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil