22 Haziran 2012 Cuma

NEW IN


Uzun zamandır yeni neler aldım postu paylaşmadığımı farkettim. Ve son zamanlarda aldıklarımı görücüye çıkardım:)) Üstte gördüğünüz parfümlerin hepsi benim değil babam için aldıklarımızda var. her birinin kokusu ayrı güzel. Parfüm arayışı içinde olanlara tavsiye edebilirim.


Spor ayakkabıdan vazgeçemeyen ben için bu limon ayakkabılar harika oldu.


Asimetrik kesim, az topuk daha ne olsun. Boyum zaten oldukça uzun olduğundan bu boy topuklular benim için yeterli

2012 yaz sezonunun ilk sandaletleri Muya dan. Hiç beklemediğim anda karşıma çıktı ve kaçırmadan aldım tabi ki. Sandalet kadar rahatı yok. Yaz boyunca sandalet alışverişi bitmezzzzz


Coral yani mercan rengi heryerde olunca bende farkında olmadan aynı renkte almışım:) Birçok yerde yarı yarıya indirim olduğu için bu aldıklarım benim için gayet hesaplıydı. Bir başka new in köşesinde görüşmek üzere:*

7 yorum:

  1. Gucci guilty i keşfetmenle diğer tüm parfümlerimi rafa kaldırdım ben de... Gerçekten çok güzel bir koku..

    Bluz, etek, ayakkabılar.. Hepsi birbirinden şık. güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan Özlemcim. Sandaletler çok şık, limon sarısı spor pabuçlarında çok şeker.

    YanıtlaSil
  3. bluzu çok beğendim coral aşkına diyorum ne olsa güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Muya sandaletleri acaba nerden aldınız çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  5. Wow, great clothes and awesome shoes! ;*** Invite to my blog.

    YanıtlaSil
  6. gucci guilty is one of my fav fragrance :))
    i love your asymetric heels!!!! where did you buy them?

    xoxo

    YanıtlaSil