26 Haziran 2012 Salı

Haftasonu Kombini




Gelsin kombin postlarıııı:)
Artık alışıyorum yavaş yavaş evden çıkmadan ne giydim postu için fotoğraf çekmeye. Ya kendi kendime tripodla çekiyorum ki bu kötü zamanlayıcı ayarla geç karşısına sırıt:)) Hediye almayı düşünen varsa bana uzaktan kumadan mükemmel bir seçim olurdu hani:D ya da annem veya kardeşim çekiyor sağ olsunlar canları isterse. Yoksa yalvar yakar oluyor bu durum.
Dış çekim yapmayı elbette daha çok isterim fakat o kocaman ağır makinayı yanımda taşımak cidden ölüm. Hele ki bu sıcaklarda çantama alabildiğim kadar az şey alıyorum. Yinede bunun için çabalayacağım;)

Ben bu hafta full doluyum. Cuma günü kız kardeşimin nişanı var, bitmek bilmeyen hazırlıklara son hız devam. Yeni yazı giremezsem kusuruma bakmayın. Mazeretim hayırlı bir vesile çünkü:) Koskocaman öpüyorum sizi

İYİ HAFTALAR



Üst: OXXO
Pantolon: MAVİ
Çanta: PAZAR
Bileklikler: KOTON&CHİMA
Yüzük: KOTON

2 yorum: