6 Haziran 2012 Çarşamba

La Roche-Posay Kremlerim


Beğenerek kullandığım La Roche Posay ürünlerimden söz edeceğim bugün biraz. 
 İlk olarak Hydreane Legere ile yani normal ve karma ciltler için uygun olan günlük krem.


 Genelde akşamları yatmadan önce uyguladığım bir krem. Çünkü sabah ki cildimin canlılığı yumuşaklığı harika.
Bunun dışında ürün çok çabuk emiliyor. Ciltte yağlı yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor. 
+Paraben içermiyor!

Tekrar alıp alıp kullanacağım sayılı ürünlerden biri. Sizde günlük, canlandırıcı güzel bir bakım kremi/nemlendirici arıyorsanız hiç düşünmeden alın derim;) 


Bir diğeri de Toleriane Fluide

Diğerine göre yapısı daha sulu. Ama cilt ile olan uyumu, emiş süresi aynı. Galiba en çok ta bu yüzden seviyorum bu kremlerimi. Çünkü suratımda asla yağlı, yapışkan krem hissine dayanamıyorum.
Diğer ürün ile olan farkına gelince Toleriane Fluide günlük yoğun yatıştırıcı, rahatlatıcı bir krem. Hydreane Legere günlük nemlendirme/bakımdı.

Benim uzun süredir memnun kalarak kullandığım yüz bakım kremlerim bunlar. Hiç bir kötü yan etkisiyle karşılaşmadım sivilce falan yapmadı.

TAVSİYE EDERİM

4 yorum:

  1. laroche ürünlerini dermatoloji uzmanı eşim için önermişti oda alıp kullanmayanlardan ben el attım tabiki memnunum şampuanınıda tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  2. canım fiyatları nasıl bu kremlerin birde nerden bulabiliriz teşekkür ederim şimdiden öpüyorum..
    ben Zeynep:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım fiyatları ortalama 30-40 tl olması lazım

      Sil
  3. legere den inanılmaz memnunum. bioderma ile temizleyip legere ile nemlendiriyorum. kokusuna bayılıyorum :) temizlik kokuyor bence.

    YanıtlaSil