5 Haziran 2012 Salı

Garnier BB Krem: Cilt Kusursuzlaştırıcı


Ürün oldukça yoğun ve yağlı bir yapıda. Nemlendirici olarak güzel, kullanılabilinir.
Özellikle kuru ciltler için bence harika olur. Benim cildim karma olduğu için ürün bana göre değil aslında. Ama yine de ben biraz nemlendirici olarak makyaj yapmadan önce kullanıyorum alt baz olarak ve gayette hoş oluyor. Üstüne transparan pudra sürerek iyi sonuçlar alıyorum.


Gördüğünüz gibi ürünün yapısı oldukça yoğun ve light rengi bu şekilde. 

Kesinlikle bir fondöten beklemeyin, öyle bir kapatıcılık yok. 

BB kremin etkileri şu şekilde:

Nemlendirilmiş cilt hissi : %82,5
Uygulamadan hemen sonra pürüzsüz bir cilt :%96,8
Kırmızılık görünümünde azalma : %71,4
Cilt Rengini eşitleme : %90,5
Sağlıklı bir ışıltı :%93,7
Parlak ve Işıltılı bir ten :%81,0

Ürün fiyatı 19,90 TL 

Önerir misin derseniz EVET. Hele ki cildiniz kuruysa tam sizlik.
 

12 yorum:

  1. bende iki rengi de var bunu dediğin gibi baz niyetine kullanıyorum arada..

    YanıtlaSil
  2. guzellllllllmıııııııııı ben hıccc kullanmadımm dermakozmotık dısında:((( ama denemek lazımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de cnm denemelisin, bakarsın senin için de çok uygun gelir;)

      Sil
  3. ben de mat güneş koruyucumun üzerinde çok memnun kaldım cilde aydınlık veriyor benim cildim de karma bu böyleyse diğer bb kremleri hayal dahi edemiyorum çok güzel gösteriyor cildi..

    YanıtlaSil
  4. harikaymış, garnie nın gül özlü makyaj temizleme sütünü öle bayıla kullanıyorum, geçen gün de düşündüm artık bir genel kapatıcı almalıyım diye, bunu denicem. teşekkürler!

    YanıtlaSil
  5. Bende kullanıyorum. Çok memnunum. Cildimde çok akne olmadığından ve kapatıcıya ihtiyaç duymadığımdan bu gayet yeterli oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. you are so beautiful! I've never been to turkey before! I'm a recent new follower of yours! :)

    hope you can check out my blog and if you like it, maybe follow me via Bloglovin and GFC? I've just started my own fashion blog, would love to have advices from established bloggers such as yourself! :)

    xoxo, Alee

    http://aleemerican.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ürünü çok merak ettim. Denemek için biran önce alacağım :)

    YanıtlaSil
  8. canım bu ürünü denedim ve beğenmedim sivilce yaptı bende :/

    http://minnokmiyav.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım işte ciltten cilde farkediyor tabi. bnmde cildim karma olmasına ragmen sivilce sorunuyla karşılaşmadım. kuru ciltler için ideal

      Sil
  9. Modaliza bu ürünü denemiştim bende,cildimde kırışma ve benekler olmaya başladı,ondan belli kullanmıyorum.:S

    YanıtlaSil