23 Haziran 2012 Cumartesi

Spor Mode


İşte benim giyim tarzım. En rahat hissettiğim, en sevdiğim tarz spor. Babet ya da topuklu bir ayakkabıyla olduğum zamanlar çok çok nadirdir. Alışmış ayaklarım spor da rahata babet giysem bile günün sonunda ille bir sıkma, vurma problemi yaşıyorum. Topuklu ayakkabı da neler oluyor hiç söylemiyorum bile(!)
Sıcaklardan da bu ara sıkça tercih ettiğim model herhangi bir topuz oluyor. Fön,düzleştirme zaten yalan oldu. En iyisi en güzeli bu. Saçım başım ne halde derdi yok. Topla-çık:)) Hem saçlar bir işlem görmediği içinde gayet iyi, dinleniyor bu manayla hiç değilse. 

MUTLU HAFTA SONLARI




Ayakkabı: LCW
Bileklik: KOTON
Gömlek: STRADİVARYUS
Üst: BERSHKA
Pantalon: YKM
Çanta: STRADİVARYUS

7 yorum:

  1. like it! özellikle de sarı ayakkabılarının lcw den olmasına, tarz olmak için çok para dökmeye gerek yok!!
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yazın en güzeli topuz gerçekten, hem gözlerin de ön plana çıkmış güzel olmuş :) sarı ayakkabılar güzelmiş ben de artık lcw ye ayakkabı konusunda şans veriyorum. iyi şeyler çıkabiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuşun şekerim:)




    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Biliyor musunuz geçenlerde kemerim koptu. Ondan bileklik olur mu diye düşünmüştüm. Şimdi senin kolundaki bilekliği görünce bu fikrimi hayata geçirme kararı aldım.Çok güzel duruyor. Yaptığım an bloğumda paylaşırım :)
    http://denizkizishrine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ayakkabilar gercekten cok rahat.ben kirmizi renklileri almistim.güle güle giy

    YanıtlaSil
  6. Selam bu tarzı inanılmaz beğeniyorum. Özellikle de kot gömlek çok kullanışlı. Bilekliğini de çok beğendim fakat yakın zamanda Koton'da buna benzerine rastlayamadığım için üzüldüm. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil