26 Haziran 2016 Pazar

Veet Sensetive Touch

Bacak, kasık gibi yerlerdeki istenmeyen tüyler kış aylarında pek sorun olmuyor. Ama bu durum yaz aylarında değişiyor. Malum, havalar sıcak olduğu için ince giyinmek zorundayım ve bunu yaptığımda da istenmeyen tüylerimi almazsam kötü bir görünüm oluyor. Bıyık ve yüz bölgesindeki tüyleri devamlı almak zorundayım zaten ama Veet ile tanışana kadar yaz aylarında inanılmaz bir strese giriyordum.

Tüyleri cımbızla, ağdayla almak oldukça zor. Açıkçası bazen ağdanın acısına katlanmaktansa istenmeyen tüylerimle barışmak ve onlarla yaşamak daha cazip geliyordu. Canımı yakan ve her yerimin kızarmasına sebep olan ağda seanslarını düşündükçe ürperiyorum. Veet’in bir ürünüyle tanışana kadar bunun benim için ciddi bir sıkıntı olduğunu itiraf etmeliyim.

İstenmeyen tüylerimden kurtulmak için denemediğim yöntem, yapmadığım ağda kalmadı. Bu yöntemler zahmetli olduğu ve acı verdiği gibi, etkili de olmuyor. Tüyler bir süre sonra tekrar görünmeye başlıyor. Haftada bir ağda yaptığım zamanları hatırlıyorum. Bununla ilgili dert yanarken bir arkadaşım bana Turuncu Kasa diye bir siteden bahsetti. Ona gerçekten minnet borçluyum.

Sitede gezinirken Veet Sensetive Touch depilasyon cihazıyla karşılaştım. Fiyatı bir ayda ağda için harcadığım paranın yarısı kadar bile değildi. Bu yüzden denemeye karar verdim. Ağda ve cımbız zahmetine girmeden istenmeyen tüylerimden kurtulmanın düşüncesi bile iyi geliyordu. Cihaz, internet üzerinden satın aldıktan iki gün sonra elime geçti. Turuncu Kasa’nın birçok alışveriş sitesinin aksine hızlı kargo seçeneğiyle hizmet verdiğini de söylemeliyim.
Keşke bu cihazı daha önce keşfetmiş olsaydım. Koltuk altındaki tüyleri alırken ağda için verdiğim paralar ve çektiğim acılar gözümün önünden geçti. Sensetive Touch, vücudun her yerindeki istenmeyen tüyleri kolaylıkla alıyor. Üstelik bunu yaparken hiçbir şekilde acı vermiyor.

Sensetive Touch sayesinde yaza hazırım. İki gün sonra yazlığa gideceğim ve bikini giyerken vücudumun çeşitli yerlerinde sırıtan tüyleri düşünmem gerekmeyecek. Cımbızımı ve ağda malzemelerimi çöpe attım, sanırım onların yüzünü bir daha görmek istemiyorum. Sensetive Touch depilasyon cihazını ise bavulumun en güzel yerine yerleştirdim. İyi ki Turuncu Kasa ile tanışıp bu etkili ürünü satın almışım.

1 yorum: