25 Haziran 2016 Cumartesi

Hamilelik Günlüğüm: 35-36. HAFTALAR

Selamlar!
 
Hamilelik günlüğü yazılarım maalesef istikrarlı bir şekilde devam edemedi. En son yazdığımdan bu yana 10 hafta geçmiş. Ben şuan 37. haftamdayım. Ama size geçtiğimiz 2 haftanın kısa bir özetini anlatmak istiyorum çünkü son 2 haftada hamile olduğumu resmen anladım!
Daha önce ki yazılarımı okuduysanız bilirsiniz ki benim hamileliğim çok rahat geçti. Şükürler olsun bir sorun yaşamadım. Normal hayatıma aynı şekilde devam ettim. Ama nazar mı değdi nedir 35. haftadan sonra hamilelik komplikasyonlarına bende dahil oldum:)

Varan 1: Allahımmmm bu ayaklar bana ait olamaz!
O kadar çok ödem topladı ki vücudum bir anda üzerime 50 kilo daha koymuşlar gibi hareket edemez oldum. Özellikle binlerce arı tarafından sokulmuş gibi duran benim ponçik minnak ayaklarım artık tanınamaz durumda. Ve ne yaparsam yapayım inmiyorlar. 2 haftadır bu duruma alışmaya çalışıyorum. Hadi diyorum az kaldı geçicek dayan özlem. Ama sadece bunla kalsa iyi...

Varan 2: Bu sıcaklar da ne!?!?
Şansıma havalar ağustos sıcaklarını aratmıyor:( Evimizde klima yok, vantilatör yok. Serinlemeye dair yaptığımız tek şey soğuk duş. Geceleri salonda ki derece nasıl 32-33 gösterebilir ya şaka gibi resmen. Gündüz kaç derece söylemiyorum bile.Ee haliyle aldığım kilolar, ödemim ve kocaman gergin karnıma bir de bu sıcaklar eklenince beni bi afakanlar basıyor. Bende anneme yakın oturduğum için 24 saatin çoğunu orada, klima karşısında geçiriyorum. Ama hala tam anlamıyla rahat mıyım? HAYIR!

Varan 3: Aldığım kilolar...
İnsanın üzerine 9 ay da bir 20 kilo eklenince ister istemez bayağı bir değişiklik yaşıyor tabi. Evet tam 20 kilo aldım. Doğurana kadar vakit olduğunu da göze alırsak 25 kilo ile hamilelik defterimi kapatmayı planlıyorum. Şimdi kaç kiloydum, kaç kilo oldum gibi ince ayrıntılara girmicem, gerek yok:) Ama bu alınan 20 kilo hayatı daha da zorlaştırıyor haliyle. Giyecek hiçbir şeyim yok! sözü gerçek oldu. Pantolonlarım olmuyor artık. Daha önce aldığım hamile pantolonları bile inanılmaz sıkmaya başladı. Tşörtler, bluzlar ise, iyice karnım çıktığı için ön tarafları havada kalıyor ve kötü duruyor. Ne giyeceğimi şaşırdım resmen. Bu dert yüzünden dışarı çıkasım bile gelmiyor. Gardırop karşısında ne giyicem diye sinir krizi geçirmektense oturuyorum kuzu kuzu evimde-annemde.

İşte bende ki son durumlar böyle. Pek iç açıcı bir yazı olmadı değil mi? Hamileliği peri masalı gibi anlatan kitaplar var ya yalan. Alın size acımasız gerçekler...

2 yorum:

  1. Gecen sene bu zamanlar agustosun sonuna kadar ayni bende oyleydim hava sicak klima yok vantirator yok elimde.bi kagit habire yellene yellene geciriyodum giysi meselesi ayni tanidiklarimdan baska bir yere gidemiyodum onlara giderkene bi esofman bi tsort hamileligim boyunca.esofmanla.gecirdim resmen sokaklarda

    YanıtlaSil
  2. Ozlemcim yalniz degilsin aramizda iki hafta var ve birebir yasiyorum ayni durumu. Ayaklar, alinan kilolar da ayni miktarda ve tabi sicaklar. Allah kolaylik versin tum hamislere bebislerimiz icin deger. Saglikla alalim kucagimiza bebislerimizi yeter ki. Sevgilerrr ��

    YanıtlaSil