21 Haziran 2016 Salı

Sonunda Aradığımı Buldum

Merhaba. Ben 28 yaşında bir anne ve bakımına özen göstermesi gereken bir müşteri temsilcisiyim. Çalıştığım işin yoğunluğu nedeniyle alışverişe vakit ayıramadığım bugünlerde, sizlere yeni keşfettiğim bir alışveriş sitesinden söz etmek istedim. Derdime çare olan bu alışveriş sitesinin ismi Kozmium.

Müşteri yorumları ve çevremden duyduğum olumlu görüşler sonrası denemeye karar verdiğim alışveriş sitesine ilk girdiğimde kendimi kaybettim. Öncelikle 1 yaşındaki bebeğimin için almaya fırsat bulamadığım bitkisel gaz damlası ve burun aspiratörü gibi bulunması kolay olmayan ürünleri sipariş ettim. Ardından cilt bakımım için ihtiyaç duyduğum anti-aging etkili kremi çok uygun bir fiyata sepete ekledim. Bakımlı bir anne olmak gerçekten zor olabiliyor.

Sitede gezinmeye devam ederken uzun zamandır arayıp bulamadığım bir saç boyası rengini gördüğümde çocuklar gibi sevindim. Ürün çeşitliliğinde kaybolduğum bu sitenin bakımlı kadınlar için bulunmaz lüks olduğunu anladım. Alışverişimin devamında bu sıcak yaz günlerinde terlemeyi önleyici ürünleri sepetime eklerken, bakım kremleri ve losyonlar almayı ihmal etmedim.

Müşterilerle yüz yüze konuşan ve toplantıdan toplantıya koşan bir kadın olarak en özen göstermem gereken yer olan dişlerim için diş parlatıcı ve ağız bakım ürünleri sipariş ettim. Sepet dolmaya devam ediyordu ve ben bu çeşitlilikten memnun kalan bir kadın olarak durmuyordum. Bitkisel ürünlerin gücüne yani alternatif tıpa güvendiğim için birkaç ürünü de bu bölümden aldım. Zayıflamamı ve formda kalmamı sağlayacak bitkisel ürünleri de listeye ekledikten sonra sepetimi onayladım. Ortaya çıkan fiyat gayet makul ve internetten alışverişe teşvik eden bir tutardı.

Sipariş ettiğim ürünler ertesi gün kapıma kadar kargo ile getirildi ve bebeğimin bakımında bana yardımcı olan anneme teslim edildi. Böyle şeylere alışık olmayan annem kutudan çıkanların çeşitliliğine inanmakta zorlandığı için ‘Bunların hepsini aynı dükkan mı satıyor?’ dedi. Çok güldüm ve herkese anlattım. Bu yazıyı da bu olay nedeniyle yazdım. Benim gibi yoğun ve alışverişe vakit aramayanlar için bulunması güç bir platformdan sizler de yararlanın istedim. Hayat paylaşarak çoğalır. Bir yararım dokunduysa ne mutlu bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder