28 Haziran 2016 Salı

GERİ SAYIM: KUMSAL'A SON 10 GÜN


Doğum tarihimiz belli oldu. 8 Temmuz 2016 Cuma günü bebeğime kavuşuyorum. Nasıl mı?

Benim kızım en başında beri pek hareketli bir bebek değil. Ne videolar gördüm bebek anne karnında zıp zıp ordan oraya tekmeler savuruyor. Ama Kumsal öyle mi? Asaletini hiç bozmadı. Sağlıklı olduğunu bana haber verecek kadar içten içe tekmeler attı o kadar:) Kaç kere karnımı video çekmeye çalıştım o tepişirken içeride ama kaydet tuşuna basar basmaz hareketini hep kesti. Şov peşinde olmadı hiç:D Bu yüzden soranlara biraz uyuşuk benim kız dedim hep. Beni yanıltmadı da.. Çünkü hanımefendi içeride dönmeye bile tenezzül etmedi. 32. haftadan bu yana her doktor kontrolüne gittiğimizde baktık ama doğum pozisyonuna girmemişti. 35. haftadan sonra da yer daraldığı ve iyice kilo aldığı için dönmesi artık pek mümkün değildi. 37. hafta kontrolümüz de doktorumuz sezeryan da karar kıldı ve tarihi belirledik. 8 Temmuz günü anne oluyorum!!!! Minik bir yengeç geliyor.

Hayırlısı olsun, kızım sağlıklı olsun demiştim hep ve böyle olması gerekiyormuş. Normal doğum veya sezeryan diye diretmemiştim hiç. Çünkü son ana kadar her şeyin bir anda değişeceğini biliyordum. Bizim için hayırlısı sezeryan doğummuş. En güzel yanı da tarihi biliyorsun ya, ona göre hazırlık yapıyorsun. Telaşlanmadan her şey tam oluyor. O güne kadar yaşadığın heyecan, geçmek bilmeyen günler , merak ve biran önce kavuşma isteği... Biz hazırız hadi artık 8 temmuz gelsin, Kumsalımız gelsin;)

2 yorum:

  1. Hoş gelsin kumsal , ne de güzel bir ismi olacak minik yengeçin ;)

    YanıtlaSil
  2. canım hayırlısıyla Minik Kumsalı kucağınz sağlıkla alın benim Kumsalım da sezeryan oldu hiç korkma herşey çok güzel olur inşşş onu ilk gördüğünde aşık olacaksın :)

    YanıtlaSil