28 Nisan 2016 Perşembe

Gelsin Deniz Sezonu

Yaz aylarının en sevdiğim yanı kesinlikle denize girebilmek. Bütün kış içinde kaldığımız kalın paltoların, şalların, berelerin içinden çıkıp, kumsalda uzanırken güneşin içimi ısıtmasını hissetmek, ayaklarımı yakan kumlardan yürüyerek, kendimi suya bıraktığımda gelen o serinleme ve rahatlama hissi. Hepsi de ayrı ayrı benim için tarif bile edilemeyecek kadar güzel duygular. Çünkü denize girdiğim an sanki bütün yılın yorgunluğunu, stresini, elektriğini o suda bırakıyormuşum gibi geliyor. Resmen kendimi yeni bir yıl için deşarj ettiğim, yenilediğim yer o suyun içi oluyor benim için.


Bu sene de denize girmeye, hayalini kurduğum tüm bu güzellikleri yaşamaya çok az bir zaman kaldı neyse ki. Yavaş yavaş daha ince kıyafetlere, daha yazlık ayakkabılara geçiş yapmaya başladım bile. Bunun peşini de askılılar, şortlar ve nihayet parmak arası terlikler ve bikiniler gelecek. Bikini demişken, benim hemen hemen her sene olduğu gibi, bu sene de yeni bir bikiniye ihtiyacım var tabi ki. Sevgilime göre her sene böyle diyerek yeni bir tane alıp, sonrasında da bir haftalık tatilimizde giyip, ertesi sene yenisini alıyormuşum. Her sene yenisini almama ne gerek varmış yakınmalarına başladı bile. Hatta bu sene "seninle mağaza mağaza dolaşmam, alacaksan da kendi başına al" diyerek göz dağı bile verdi kendisi. Ama bu beni yıldırdı mı? Tabi ki hayır.


Hemen oturdum internetin başına. En güvendiğim sitelerden olan, adından da belli olduğu üzere her şeyi bir arada bulabildiğim ender sitelerden olan hepsiburada'ya girdim. Bu sene hangi model trendmiş, hangi marka ne kadarmış derken bütün bikini modelleri koleksiyonunu gözden geçirdim bile. Aman allahım, sitede o kadar çok model vardı ki. Renk renk, çeşit çeşit bikinileri gördükçe bir an önce yaz gelsin diye sabırsızlanmaya başladım. Hatta, sevgilim benimle mağazalara gelmeyeceğini söyleyip, beni yıldırmaya çalışadursun, ben bu sene plajlarda boy göstereceğim bikini modelini seçip, siparişini verdim bile. Hepsiburada'nın hızlı kargosu ile bir iki güne de elimde olmuş olur zaten. Artık gelsin sıcaklar, gelsin yaz ayları, gelsin deniz sezonu.

1 yorum: