14 Nisan 2016 Perşembe

Hamilelik Günlüğüm: 25-26. HAFTALAR

 
Havalar bi güzelleşti ya yazamıyorum bir süredir. Bu yüzden 2 hafta da neler yaşadık onlardan bahsedeyim biraz size.

Öncelikle bol bol gezdik, çokça yürüdük ve 1 ayda tam 4 kilo alarak doktorumuzdan ilk uyarımızı aldık :D Ama napayım şimdi canım isterken de nasıl kiloyu düşünüp yememezlik yapayım ki!? Hiç umrunda değil wala kilo. Bebeğim sağlıkla doğsun, kilo verilir sonrasında bir şekilde. Bu yüzden canım birşey istediğinde hemen hüpletiyorum. Kilo aldığımın da farkındayım tabi artık iyice belli oluyor. Mesela 26. hafta da bir tanıdığımızın düğünü vardı bende milla by trendyoldan daha öncesinde almış olduğum elbiseye sığabildiğim için sadece, onu giydim ve sonuç kocaman bir göbek! Göğüs altından kemer geçip sonra bollaşan bir model olduğu için tam bi hamile kıyafetiymiş yalnız. Bende karnımı gere gere dolaştım düğün boyunca=) Bu arada 27. hafta itibariyle tam 8 kilo aldım. İlk aylarda kusmadığım için kilo kaybımda olmadı tabi. Ne yediysem yaradı hem bana hem çocuğuma:D 

Bu haftaları da çok şükür bir sıkıntı olmadan atlattık. 

Gelecek haftalarda görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Hamilelik çok yakıştı sana ;) Eminim annelikte yakışacak

    YanıtlaSil
  2. 30 kilo alıp 6. ayda eski kiloma geri döndüm boşver kiloyu dert etme çok güzel görünüyorsun tadını çıkar :)

    YanıtlaSil