11 Nisan 2016 Pazartesi

Kumsalın Oda Dekorasyonu: Tabloda.com


Kumsalın oda dekorasyonuna yavaş yavaş başlıyorum. Ama cidden yavaş yavaş:) Hiç acelem yokmuş gibi, sanki doğuma ortalama 80 gün kalmamış gibi:D
 
Bebek odası mobilyası kafamda tamam. Sadece gidip almak kalıyor. Bunun dışında en önemli olan bence renklerin uyumu, sade ama şık olması. Dekorasyonda bu konu da oldukça önemli. En çok aklımı kurcalayan kararsız kaldığım nokta da burası aslında. Tam olarak ne istediğimi bilmiyorum hala. Kız bebek olduğu için pembe renk kaçınılmaz olacak tabi. Ama pespembe bir oda da yapmayı düşünmüyorum. İçerisinde pastel renklerden mint,limon sarısı,bebek mavisi de olacak illa. Aklımda çok fikir var bilmiyorum bakalım zaman ne gösterecek?
 
Duvar dekoru en sevdiğim bölüm. Çerçeveler ve tablolarla dolu olacak. Bu konu da online tablo alışveriş sitesi olan tabloda.com dan gördüğünüz bebek yazılı tabloyu tercih ettim. Çünkü renkleri aklımda ki dekora oldukça uygun;)
Site de istediğiniz ölçüde yüzlerce tablo mevcut. İsterseniz kendi özel tablonuzu bile oluşturabilirsiniz. Seçim yapmak oldukça zor olacağı için alışveriş yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin diyorum.

İyi alışverişler. 

www.tabloda.com

2 yorum:

  1. Mobilyalar ilk zamanlarda boya kokabiliyormuş. O yüzden biraz önceden alıp havalandırmakta fayda var sanırım. Gerçi ilk zamanlarda genelde anne yanında yattığı için sorun olmaz belki ama aklında olsun canım. Ben de bu aralar işin inceliklerini araştırmaya çalışıyorum karar vermeden önce. Daha zamanım çok tabi ^^

    Bu arada aldığında eşyaları ve dekorasyonunu görmeyi de çok isterim ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin bir şey 😍🎀

    YanıtlaSil