22 Nisan 2016 Cuma

Su Devrimi: Bioderma Hydrabio Eau De Soin


Derinlemesine nemlendiren İLK ve TEK koruyucu su

Effect Pr sevgili Burçin tarafından gönderilen bu ürünü ilk gördüğümde normal bir misel su zannettim. Ama sonrasında sadece bununla ilgili olmadığını gördüm. Şöyle ki bu ürünün içeriği, Bioderma tarafından Su Devrimi olarak nitelendiriliyor. Çünkü artı olarak cildi nem kaybına ve Uv ışınlarına karşı koruyup anti-ageing bakım yapıyormuş. Birkaç gündür deniyorum, cildimi temizledikten sonra uyguluyorum pıss pısss..

 Bu sıcaklarda öncelikle çok güzel serinletiyor cildimi. Diğer termal suların da etkisi ilk anda hep böyle zaten. Ama bu suyu sıktıktan sonra cildimin yumuşadığını çok net farkettim. Bu da nemlendirme özelliğini açıkça göz önüne serdi. Diğer saydığı özellikleri farkedemedim ama kesinlikle sıvı şeklinde serinleten bir nemlendirici diyorum ben bu ürün için.
 Ürün makyaj sabitleme olarak da kullanılabiliyormuş ama ben makyaj öncesi kullandım hep. Baz görevi gördü bir nevi benim için. Bunu etkisini daha çok sevdim ben. 50 ml boyu ile, yazın çantamdan ayırmayacağım bir ürün oldu.

Hadi o zaman bir Pısss daha? :)

3 yorum:

  1. En sevdiğim ürünlerden biri benimde

    YanıtlaSil
  2. ben de inceliyorum bir haftadır kullanıyorum ve çok da beğendim

    YanıtlaSil
  3. Yazin boyle ürünler keşfetmek harika oluyor. ☺ güle güle kullan canim

    YanıtlaSil