26 Ocak 2015 Pazartesi

Sudocrem & Bepanthol


Ahhh ahhh ne çektim ben bu ciltten!!
Denemediğim şey kalmadı resmen. Çok sorunlu bir cildim yok şükürler olsun ama geniş gözenekler, ara sıra çıkan ve geçmek bilmeyen sivilceler beni mahvediyor. Temizleme, tonik her akşam uyguluyorum. Ara sıra maskeler de yapıyorum. Ama kaymak gibi bir cilt resmen hayal benim için.
Bu yüzden bu ikisinin adını duymaya başladım sık sık hadi dedim alayım bunları da deneyeyim kaybedecek bir şey yok.  

Sudocrem ve Bepanthol? 

Bu defa ben sizlere soruyorum canlarım. Aranızda kullanan var mı? Etkileri nasıl? Bilen birinden fikir almak isterim. Sudocrem 2-3 gündür kullanıyorum bakalım uzun vadede bir işe yarayacak mı meraklardayım. Bepanthol e daha sonra geçmeyi planlıyorum. Şimdi aynı anda bir o bir o kullanmak olmaz.


4 yorum:

  1. Ben uzun zamandır Bepanthol'un kremini kullanıyorum gece yatmadan önce ve çok memnunum. Çok yağlı bir krem evet ama sabaha kadar cildim çok güzel emiyor, kızarıklıkları yok ediyor. O yüzden yerinde bir karar olmuş almanız :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sudocrem kullanan biriyim.Ama cildimde tahriş veya sivilce çıktığında sürüyorum.1-2 güne geçiriyor.Ama cilt için (gerçi her cilt farklı) kullandığım akşamları yatarken çay ağacı yağı var mentollü bir kokusu var.Harika diyebilirim.Yararları ile ilgili araştırma yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. yok bebegım yok sudoco bana bıle ıyı gelmedı en mınnak sıvılceye bıle etkısı yok aksıne yanında bırtane daha cıkarıyor..Ben Eritretin kullanıyorum harikaa bir sivilce yok edici diyebilirim 2-3 gunde kesin çözüm ;)

    YanıtlaSil
  4. Ben ikisini de kullandim etkisi olmadı

    YanıtlaSil