19 Ocak 2015 Pazartesi

Balayı Otelimiz ?


Merhabalar
Benim gibi evlilik hazırlıkları yapanlar sıkı takipteler beni biliyorum. Gelen mailler de bu doğrultuda. Ve bana en çok sorulan sorulardan biri balayı oteli?
Bugün bu konu hakkında konuşacağız biraz.

Balayı oteli gerçekten önemli bir konu. Birçok turizm şirketi var. Hepsinin sunduğu avantajlar hemen hemen aynı aslında. Biz çoğuna gidip konuşup, görüştük. Aklımızda bir otel yoktu hiç. Onların önerileri doğrultusunda otelleri araştırdık, bazılarını eledik ve en sona kalan otel  Nirvana Lagoon Villas Suites&Spa oldu. Antalya/Kemer Beldibi bölgesinde bulunan yeni bir otel. 2014 yılında açılmış. Ve gittiğimiz tüm tur şirketlerine, balayı için otel bakıyoruz dediğimizde ilk söyledikleri otel bu oldu. Bizde daha sonrasında internetten araştırdık, yorumları okuduk ve tutmaya karar verdik. 

Çünkü gerçekten hayal ettiğimiz her şey otelde var. Mesela mı?

Mesela, nişanlım Serdar için denize yakınlık, havuz büyüklüğü, kaydırak çok önemliydi. Kendisi su kurbağası olduğundan:D Nirvana otele baktığınızda devasa büyüklükteki kaydırakları gözalıcı. Denize sıfır oluşu, 3 iskelesinin bulunması Serdarı tavlamaya yetti.
Peki ya ben? Benim için doğa, deniz ve yemek çeşitliliğinin önemi ilk sıradaydı. Otel yeşillikler içinde. O kadar çok ağaç var ki oteli kuş bakışı görmek oldukça zor. Buna bayıldım bir kere. Gün içinde sabahtan akşama kadar pastane,gözleme,dondurma gibi şeyler günün her saati sınırsız. Belli bir saat aralığında olmaması çok güzel. Eee daha nolsun dimi:)? Böylece ikimizde bayıla bayıla otelimizi ayarlamış olduk.

Fiyat?
Biz 6 gece 7 gün olarak karar verdik. ETS, Anı Tur, Odeon ilk gittiğimiz turizm şirketleriydi. Hepsinin verdiği fiyat aynıydı. 2.520 TL
Sonra Kent Meydanı AVM otopark katında bulunan Tatil.com ofisine gittik. Ve biraz pazarlıkla 2.460 liraya otelimizi tuttuk. Diğer hiç bir firma 5 lira bile indirim yapmazken tatil.com 60 lira indirimle bizi kazandı.
Biz fiyatta yükselme olur hemen erken rezervasyonla oteli ayarlayalım deyip taaaa Aralık ayında tuttuk oteli. Ama şuan baktım ki hala her firmada aynı fiyat geçerli 2.520
Yani anladım ki erken rezervasyon falan yalan!!! :D

Umarım tüm sorularınızı, merak ettiklerini yanıtlamışımdır. Elimden geldiğince bu süreci anlatmaya çalıştım. Sorunuz olursa bu post un altına yorum bırakmaktan çekinmeyin lütfen. 
Şimdi bu kadar bahsettiğim Nirvana nasıl bir otelmiş biraz inceleyelim;)




Daha çok fotoğraf ve detaylı bilgi için TIK TIK!

4 yorum:

  1. Gözün aydın canımm, hayırlı olsun. Biz de o bölgelerde kiralık villa arıyoruz daha rahat edeceğimizi düşündük. Halaaa bulamadik tam istedigimiz gibi :D

    YanıtlaSil
  2. şafak az kaldı desene :) balayı çok özeldir cocuksuz yapılan en büyük tatil diye akıllarda kalır erken anne olmuş biri olarak ahh balayı tatilim ahh diyorum :))) sevgiler..
    gulsahonen.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor gerçekten. Çok güzel zaman geçirin. Herşeyden önemlisi çok mutlu olun...

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel görünüyor ve keyifli olacaktır. :)

    YanıtlaSil