23 Ocak 2015 Cuma

Çeyiz Alışverişim-6

Artık çeyizimin son ürünlerini gösteriyorum sizlere. Yine ben mağaza mağaza dolaşıyorum ama alacak birşey bulamıyorum:) Bu günleri de gördük. %90 ı bitti. Banyo için alınacaklar kaldı sadece. Yine arada dayanamayıp güzel şeyler gördüğümde bende 10 tane de olsa 11. de alıyorum:D
İlk fotoğraf Apolena da 20 liraya aldığım ilk kırlentim. Mobilya belli olmadığı için şu an daha fazlasını almıyorum. Ama bu tarz desen desen renk renk kırlentler kullanmayı düşünüyorum salonumda. 

 English Home sanırım %50 sini oluşturuyor çeyiz alışverişimin. Her hafta olan indirimlerden yararlanmaya devam! Aynalı tepsimide aksesuar indirimden almıştım 30 liraya. Parfüm şişelerimi koymak için aldım. Ama ilerde başka şeylerde olabilir tabi.

 Madame Coco masa örtüleri çok kaliteli sayılmazlar. Ama tanesi 15 lirayken alayım dedim:)

 Ferforje manken. Ne çok istiyordum ne zamandır. En sonunda benim oldu. Gözbebğim şuan kendisi. English Home dan indirimle 95 liraya falan aldım sanırım. Boyu 170 bu arada oldukça uzun. Salonda veya yatak odasında kullanmayı düşünüyorum dekor amaçlı.

 Sanırım markafoniden Decotown kampanyasından almıştım. Fiyatı 15 lira. Renk ve desenleriyle tam evime uygun olacak!

 Penti indirimini es geçmedim elbette. Çeyiz için kendime terlikler patikler aldım. Giyim ve aksesuara da yatırım yapıyorum.

 Bu eğlenceli bardaklar birevbirmutfak.com sitesinde 20 liraya satılıyor. Hediye amaçlı da alabileceğiniz kadehler cidden çok sevimli.

 Yine bir English Home mutfak tekstili indirimden aldığım mutfak için 4 adet sandalye minderi ve masa örtüsü. Minderler indirimde 2lisi 20 liraya denk geliyordu sanırım.

 Ikea evimizin herşeyi olmasa da bir kısmı olmaya aday. Duvarların boş kalabileceğini düşünmediniz değil mi? Duvar dekorasyonuna bayılırım. Ve çerçeveler tablolarla dolu duvarlarım olacak benim.
Büyük çerçeve 50. Küçük 10 lira.

 Cam bir fanus aradığım birşeydi. English Home da görünce kaçırmadım. Kırılmaması için pamuklara sardım sarmaladım resmen. Umarım birşey olmaz. Fiyat 20 lira

Ahhh bu çiçekli desenler beni öldürecek. Nasıl güzeller yaaaa. Bilmem kaçıncı kahve fincanımı da dayanamayıp aldım. 30 liraydı sanırım.( English Home yine:D )

2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel parçalar seçmişsin çok beğendim güle güle kullan canım.Takipteyim.

    YanıtlaSil