18 Nisan 2014 Cuma

Watsons - Max Factor


Geçtiğimiz günlerde Watsons tan yine harika bir paket aldım. Max Factor un en yeni ürünleri excess volume mascara ve long wear eyelinerlar.
Elimde 2-3 tane açık,kullandığım maskara olduğu için daha açıp kullanma fırsatı bulamadım. İlerleyen günlerde denediğim zaman instagram sayfamda yorumlarımdan mutlaka bahsedeceğim. Çünkü çok çok merak ediyorum 2 fırçalı bu ürünü. 
Bunun dışında göz kalemleri favorilerim arasında. İndirimde diğer renklerini de mutlaka alıp seriyi tamamlamaya niyetliyim. Sürümü çok basit, yumuşacık. Ama en önemli özelliği suya dayanıklı olmalı. Altta ki fotoğrafta deneme amaçlı elime sürmüştüm. Islak mendille elim kızarana kadar sildim ama çıkmadı. Makyaj temizleme suyuyla çıkarabildim. Artık gün içinde acaba göz kalemim aktı mı? Tazelemem gerek mi? gibi  sorulara elveda. Kesinlikle tavsiyem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder