10 Nisan 2014 Perşembe

S&M Kozmetik - Evinal

Öncelikle size biraz firma hakkında bilgi vermek istiyorum.

Ürünlerimizin en temel özelliği; Biosentez yöntemiyle elde edilen, insan plasentasındaki proteinler ve amino asitlerin kullanılıyor olması. Bu proteinler insan plasentasında bulunan proteinlerin kopyasıdır. Bu biyosentetik proteinler insan üzerinde yan etki yaratmadığı gibi insan hücrelerine zarar vermezler aksine hücreleri yenileme, besleme ve eski hücrelerde yaşlanmayı geciktirici etki göstermektedirler.  

Plasenta özü içeren EVİNAL ve Cosmedic Laboratory ürünleri cildinize ve saçlarınıza bakmakla beraber, vücudunuzun metabolizmasını hızlandırır, güçlendirir ve yaşlanma sürecini yavaşlatır. Plasenta kozmetiği düzenli olarak uygulandığı takdirde estetik ameliyatlarına dahi gerek duyulmaz.

Plasentanın gençleştirme özelliği eski çağlardan beri bilinmektedir. İnsanlığın var olduğu zamanlardan beri, ilim adamları, doktorlar plasentanın özelliklerini hep araştırmışlar. Şimdiki hali ile plasenta ile gençleşme 35 yıldır sürdürülmektedir. Bu zaman içinde binlerce kadın ve erkek bu ‘eşsiz gençlik iksirini’ uygulamış. Uzmanlara göre plasenta özü insanların yaşam kalitesini ve hayata bakışlarını değiştirir. İnsanlara gerçek yaşlarını unutturur.

Plasenta; protein, mineral ve hormonlar açısından son derece zengin olan özellikleri sayesinde cildi gençleştirmek konusunda ‘mucizevî’ bir etkiye sahiptir. Hücreleri besleyip yeniliyor, cildi nemlendiriyor, kırışıklıkları yok ediyor ve kan dolaşımını hızlandırarak cilde ışıldayan bir görünüm kazandırıyor. . Ve bu yüzden plasenta kozmetiği 21 yüzyılın kozmetiği unvanını kazandı.

EVİNAL ve Cosmedic laboratory Markaları, araştırma ile üretimin başarılı koordinasyonudur. Kalite ile fiyat dengesi, ürünlerimizin Rusyada, birçok Avrupa ülkelisinde, Asya ve Amerikada satılmasına imkan sağladı.

EVİNAL plasenta kozmetiği klinik testlerle denendi. Ürünlerimizin etkisi ve güvenirliği GOST sertifikaları, Rusya Sağlık bakanlığı onayları ile ispatlandı.
Plasenta özü içeren ürünlerimiz Moskova’nın ve Dünyanın en büyük dermatoloji kliniklerinde test edildi onaylandı.

 Benim cildim problemli. Hala sivilcilerle uğraşıp duruyorum:) Binlerce temizleme ürünü denedim ama etkili olmadı. Şimdi bu ürünü kullanmaya başladım. Çünkü sorunsuz bir cildin anahtarı temizliktir. 
Ürün yağ fazlalığını dengelemenin yanı sıra sivilce ve kızarıklıkları önlüyor. Ama benim en çok ilgimi çeken şey ise gözenekleri küçültmede de etkili olduğunu iddia etmesi. Bu yüzden düzenli olarak kullanmaya devam ediyorum. En çok hoşuma giden bir diğer şey ise kokusu. Bir temizleme losyonu nasıl bu kadar güzel kokabilir acaba. Bayıldımm! Ben kullanmaya devam edeceğim, bakalım sonuç ne olacak?

Sizde S&M Kozmetik bünyesinde ki Plesenta özlü Evinal ve Cosmedic Laboratory ürünlerine göz atmak veya online satın almak isterseniz link aşağı da;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder