16 Nisan 2014 Çarşamba

| PİNK SPRİNG PARTY |

Bursa da yine harika bir blogger etkinliği gerçekleşti.  
Masum İnciler blogunun sahibi sevgili arkadaşım Burcu nun düzenlediği Pink Spring Party tek kelime ile harikaydı. Pembesever olarak koşa koşa gittim bu partiye.  
Etkinliğin düzenlendiği yer Kitap Evi Otel zaten müthiş bir mekan, buna bir de bizim için hazırlanan kış bahçesi eklendiğinde ortaya WoW dedirtecek bir görüntü çıkmış. İkramları saymıyorum bile. Diyette olan ben bile bu defa dayanamadım yedim-pişman değilim:D 
 Bu yazımda sadece etkinliğimizden bahsedeceğim. Daha sonraları Kitap Evi Otel de oda turuna ve diğer detaylara birlikte göz atarız;)  


O gün instagram hesabım da ilk paylaştığım fotoğraf bu olmuştu. Servisin güzelliği ve masa da beni bekleyen cicişler. Bonibon kavonozu ve kurabiyemiz By Emir Mutluluk tan. Nasıl güzeller değil mi? Tatları da öyle. Kurabiye tazecikti. Çok teşekkür ederiz. Instagram hesabından takibe alabilir, sizde özel günlerinizde bu nefis lezzetlerle misafirlerinizi buluşturabilirsiniz.
*
Diğer bir ürün ise oje, dudak ve ruj şeklinde ki sabunlar. Gördüğüm an ilk verdiğim tepki "Kesinlikle çeyizlik" :))
Sabunopia markasına çok teşekkürler. 
*
Servislerimiz, konuşma balonlarımız ve çerçevemizin mimarı da Renkli Yansımalar idi. Renkler, detaylar tam partimize yakışır şekildeydi. Herşey bu kadar uyum içinde bir bütün olamazdı. Buluşmamıza renk kattılar. Teşekkür ederiz.


Ben ortamın, ikramların şokunu atlattıktan bir süre sonra etkinliğimiz ilk olarak Burcu Hanım ın sunumuyla başladı. Arnica ve konjac sünger hakkında kısa bir bilgilendirme aldık. Ve bu elektrikli süpürgeler her birimize hediye olarak verildi. Çeyiz hazırlığı yapan ben için nasıl güzel bir hediye olduğunu siz düşünün;)


 Bu harika gün için erkinlik sahibi Burcu ya tekrar tekrar çok teşekkürler. Herşey ancak bu kadar harika olabilirdi. Son noktayı koymuşsun canım :*

 Blog dünyasının bana kattığı güzellerle bir selfie pozu da Bursalı bloggerlardan;)

Kitap Evi Otel e mekan sponsorumuz olduğu için çok teşekkürler. Otel ve cafe bölümü ile ilgili ayrıca bir yazı yayımlayı düşünüyorum en kısa zamanda. Hala gitmeyen keşfedememiş olan varsa hiç durmasın!

Katılımcı Bloglar:
masumkedi87.blogspot.com.tr
birmutlulukatolyesi.com
modalizaa.com
supercellma.com
vogueisart.com
suvemakyaj.blogspot.com.tr
makyajinkimyasi.blogspot.com.tr
makyajboxx.blogspot.com.tr
isimyoktu.blogspot.com.tr
aayparcasi.blogspot.com.tr
nursstuudio.blogspot.com.tr
gulsevsar.blogspot.com.tr

6 yorum:

  1. Özellikle son pozunuzu çok beğendim. Kahkahalarınız İstanbuldan duyuldu valla :)
    Kitap Evi için yazını da merakla bekliyorum. Öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. Ya benim hiç haberim olmuyor canım etkinliklerden

    YanıtlaSil
  3. Canım geldiğin için ben teşekkür ederim. Bol bol eğlendik, güzel bir gün geçirdik :) Önemli olan da orda hep beraber güzel bir gün geçirmekti.

    YanıtlaSil
  4. merhaba özlemcim canım bursada olsaydım inan katılırdım :) <3 bir blogger olmasamda sizleri yakınnen tanımış tanışmış olurduk <3

    YanıtlaSil
  5. Özellikle son pozunuzu çok beğendim. Kahkahalarınız İstanbuldan duyuldu valla :)
    Kitap Evi için yazını da merakla bekliyorum. Öpüldün...

    YanıtlaSil