4 Şubat 2014 Salı

| postertablo.com |


Bugün sizlere çok memnun kaldığım bir ev alışverişimden bahsetmek istiyorum. Postertablo.com
Yavaş yavaş evlilik hazırlıklarım başladı. Ve ev dekorasyonu dediğimde ilk aklıma gelen, tablodur benim. Eve çok farklı bir hava kattığını düşünüyorum. Ve tabloları çok seviyorum. Büyük ihtimal evimin her yeri tablo dolu olacak zaten:) 

İnternette tablo araştırmalarım sonucu postertablo ile tanıştım. Sağ olsun Ömer Bey çok ilgili. Her soruma anında cevap verdi. Ve ben yüzlerce tablo arasından bu güzelliği seçtim. Daha önce başka bir sitede, başka bir yerde görmediğim bir tabloydu bu. İlk görüşte vuruldum ve tamam bu dedim. 
2. gün elimdeydi tablom. Ve kesinlikle fotoğraftakinden daha da güzel. 


Benim çok çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Mutlaka ilerleyen günlerde tekrar ziyaret edeceğim bir site olacak. Çünkü diğer sitelere nazaran fiyatlar oldukça düşük. Kalite, işçilik, uygun fiyat ve yüzlerce model benden 10/10 aldı. Tablo arayışı içindeyseniz eğer mutlaka siteye bir göz atın derim. O zaman ne demek istediğimi tam olarak anlayacaksınız;)
+ Kredi kartının yanında, kapıda ödeme imkanı var ki bu çok güzel birşey.
+ Kargo durumunda tablonuzun hasar görmesi durumunda yenisi ile değiştirme imkanı sunan harika bir site.
 

1 yorum:

  1. Serdar'la ikinize mutluluklar dileyelim o halde :) ama bence tablolarını en son almalısın eşya uydurması zor olur yoksa :)

    YanıtlaSil