17 Şubat 2014 Pazartesi

balerin.com Alışverişim

 Daha önce ki yazım da sizlere bahsettiğim kampanyon.com vardı ya bu alışverişime sebep olan site odur. Siteye ilk girdiğimde dikkatimi hemen makyaj/kozmetik bölümüne yönlendirdim. En ucuz diye arattığımda karşıma çıkan site Balerin oldu. Bu zamana kadar nasıl bu siteyi keşfedememişim hayret! Aldıklarımın fiyatlarını söylediğimde bence sizde çok şaşıracaksınız.

- Alix Avien makyaj temizleme mendilleri tanesi 1 TL (Daha önce kullanmamıştım. Bakalım nasılmış göreceğiz)

- Watsonslardan aldığımız Parmex Aseton burada sadece 1 TL (Normalde indirimli hali bile bu kadar değil dışarıda)

-Sebamed sivilce örtücü krem 10 TL (İlk defa deneyeceğim bir ürün. Bakalım işe yarayacak mı? İlerleyen günlerde bununla ilgili bir yazı mutlaka yazacağım)

- Essence kaş kalemi 3.50 TL (Kullandığım bir ürün memnunum. Stokladım)

- Essence snow white oje 2.50 TL (Farklı rengiyle ilgimi çeken bir ojeydi. Instagram hesabımda mutlaka paylaşırım nasıl durduğunu)

- Aquas siyah nokta karşıtı scrub 6 TL (İlk defa gördüğüm bir ürün. Denemekte yarar var. Belki de cildime iyi gelecek şey budur. Hadi inşallah. Sonuçları paylaşacağım sizlerle)


Sitede ki ucuzluk yetmezmiş gibi bir de paketimden çıkan bu hediyeler oldu. Bazı siteler birkaç tester ürün koymaktan acizken balerin.com bir kez daha gönlümü fethetti.
 
Teşekkürler balerin.com
ve 
Teşekkürler bu siteyi bulmamı sağlayan kampanyon.com

7 yorum:

  1. Gerçekten çok uygun fiyata almışsın.Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten süper ötesi indirimliler :))) merak ettim ben de bakcam :)))

    YanıtlaSil
  3. Cok uyguna almıssın hepsini . Guzel gunlerde kullan. Aquas urunleri onceden A101'de satılıyordu bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. ben o sivilceleri örtmek için neler neler denedim :/

    YanıtlaSil
  5. Sonuçlarını merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  6. Ben bu urunleri goremdm üye olmadigimdan olabilir mi acaba

    YanıtlaSil
  7. Ben pek güvenemiyorum aslında giyim alışverişine ondan olsa gerek Cilt bakımı ürünlerinede güvensizliğim oluşmuş ama bu kadar online alışveriş yapan insanlar nasıl yapıyor işte ben bir şekilde şeytanın bacağını kırmam lazım. Teşekkürler bu tür konular düşüncelerimi kırmaya vesile oluyor...

    YanıtlaSil