15 Şubat 2014 Cumartesi

14 Şubat Sürprizi


Tarih:14 Şubat Sevgililer Günü
Yer: Benzin Cafe
Serdar ile saf saf arkadaşlarımızla güzel bir akşam geçireceğimiz Benzine doğru gidiyoruz. Geldiğimizde bizimkiler toplanmış, herşey normal her zaman ki gibi. İçecekler yiyecekler söyleniyor. Ve sohbet muhabbet. Klasik arkadaş ortamı.
Sonra bir anda bi bakıyorum Serdar ayağa kalmış beni kaldırmaya çalışıyor. Bir yandan Titanik müziği (ki bu en sevdiğimiz film ve şarkı). Diyorum ne oluyor? Bizimkiler cep telefonlarını çıkarmış bizi çekiyorlar. Şaka diyorum napıyosunuz yok yaaa falan:D İnanamama evresi:) O evreden sonra anlıyorum gerçekten oluyor. İşte o an. Hep hayalini kurduğumuz bir kere yaşayacağımız o dakikalar başladı. Serdarın cebinden kırmızı bir kutu içinde bir tektaş. Sonra birşeyler diyor bana. Orada ne dedi hiç hatırlamıyorum bile. Şok evresi:) Onu atlattıktan sonra yüzüğü alıp parmağıma takıyor. Mekanda ki herkes alkışlıyor. Konfetiler patlıyor. Ellerim titriyor.... Ve cevap "TABİ Kİ DE EVET!"


15 yorum:

  1. çok çok tebrik ediyorum:)
    mutluluklar

    YanıtlaSil
  2. Ömür boyu mutluluklar okurken benim bile yüzümde bir gülümseme oluştu :D

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım çok sevindim allah tamamına erdirsin darısı başımıza inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. mutlu mutlu musmutlu uzun seneler geçirmeniz dileğiyle :) mutluluklar

    YanıtlaSil
  5. Vayyy bebek tebrik ederim süper ya hakkınızda hayırlısı olsun.kalpler temiz ve aşk dolu olsun daima !!

    YanıtlaSil
  6. hayirli ugurlu olsun.Allah tamamini erdirsin insallah.
    ben de o an simdiki nisanlimin neler dedigini anlayamamistim heyecandan.
    cok sevindim adina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecandan hiç birşey hatırlamıyorum resmen :)) tşkler

      Sil
  7. Allah tamamını erdirsin İnsallah. Birlikte nice mutlu guzel yıllar gecirin :))

    YanıtlaSil
  8. Canımm ayy çook sevindim, mutlu oldum :) hayırlı uğurlu olsun, çok tebrik ediyorum sizi. Hep mutlu olun inşallah bu arada darısı başımıza :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benim çok sağol darısı tüm ilişkilerin başına:)

      Sil
  9. Mutluluklar canııııımmm :))))
    Ben de geçen sene aynı tarihte evlenme teklifi almıştım <3
    mjx xx

    YanıtlaSil