7 Şubat 2014 Cuma

Instagram Günlükleri #35

Instagram günlüklerine hoşgeldiniz. Bakalım geçtiğimiz haftalar da neler paylaşmışım?
 
 Makarneks bağımlısı oldum! Evet öyle böyle değil hemde. Sabah akşam yiyebilirim. Peynirlisi favorim. Suyun kaynaması fln derken 5 dk. da hazır. Tadı nefis. Sevmeyenleri fazla ama ben bayılıyorum resmen.
 
 Rimmel Kate Moss serisinin yenilerinden bu renk. Ve favorim kendileri. Sürümü yumuşacık, rengini hemen veriyor, dudakta duruşu nefis kuruma yapmıyor. ++++++ yani. Herşeyiyle mükemmel bir ürün.

 Makyaja Yeni Başlayan Kız blogunun sahibi ve ayrıca youtuber arkadaşım Ezgi den gelen hediyelerim nasıl da güzel değil mi? İlk The Balm ürünüm CabanaBoy allık oldu sayesinde. Hele şu sağ daki kendi oluşturduğu palete ne demeli. Mükemmel! M.Asam fondotenide sayesinde denemiş oldum. Tekrar tekrar çok teşekkürler Ezgim:*

 Girlz night;)

 Bebak ürünleri ile dolu bu kutu birçok bloggera gönderildi mutlaka görmüşsünüzdür. Şık kutusu hemen çeyize kaldırıldı bile:) Severek kullandığım ürünlerin yedeklenmesi de çok iyi oldu doğrusu:)

 Uzunnn zaman sonra ilk defa fastfood yedim. Özlemişmiyim deli gibi hayır. Yemesemde olurdu. Ama çok açtım ve en yakında ki yemek buydu. Diyetteyim falan sanılmasın:D Yemememin nedeni sağlıksız olduğunu düşünmemdir. Bilginize;)

Haftaya görüşmek üzere:*
XOXO

2 yorum:

  1. Makarneks bitane yaaa :) Evde yemek varken bile canım istiyor gidip alıyorum 5 dakikada şipşak :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel bir sayfa açmışsınız :) Çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil