18 Şubat 2014 Salı

Elidor Kuru Şampuan Deneyimi

 Daha önce kuru şampuan olarak watsons ın kendi ürünü olanı kullanıyordum. Elidorun da kuru şampuan işine el attığını öğrendim ve denemek için hemen aldım. 
Birkaç haftadır deneme fırsatı olmamıştı. Ama dışarı çıkacağım birgün suların kesik olduğunu öğrendim ve kirli saçlarımı nasıl kamufle ederim diye düşünürken aldığım bu ürün aklıma geldi. 
Uygulama çok basit. Saç diplerinize püskürtüyorsunuz, daha sonra parmak uçlarınızla onları iyice yedirip dağıtıyorsunuz. Bu arada saça hacimde veriyorsunuz farkında olmadan zaten;)
Sonuç ortada! Günümü kurtardı. 

Teşekkürler Elidor.


Watsonstan aldım ben fiyatı 12,90 TL.

25 yorum:

  1. Ben cok merak ediyorum bu kuru şampuanları ama 4-5 gun saçlarımı yıkamasam, yıkamadığım hergün daha da kuruyor yağlanması gerekirken. Sizce kuru saçlara da uygulanabilir bir ürün mü? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tipine göre farklı çeşitleri var bakabilirsiniz.

      Sil
  2. Nasıl güzel bir buluş bunlar ya , banada bu ay lilakutudan farklı bir marka çıktı bakalım onun sonucu nasıl olacak , daha önce hiç kullanmadım ama bu ürünler hayat kurtarır. Eve alıp depolamam lazım :))

    YanıtlaSil
  3. Watsons'ınkini denemiştim,memnun kalmamıştım.Bunu da denemekte fayda var çünkü sürekli yıkayınca saç yıpranıyor artık :/

    YanıtlaSil
  4. guzel temizlemis gozukuyor. Sampuan kullansaydim denerdim :) Eger vakti bol olmayan bayanlar icin guzel bir urun bence
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Yararlı bir paylaşım olmuş denenmeli:) Bana da beklerim. http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
  6. Bişey sorcam yağı gideriyor mu,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yağlı kirli görüntüyü alıyor saçta ki gününüzü kurtarıyor. Ben çok memnunum

      Sil
  7. 3 yasında bi kızım var onun içinde kullansam bi zararı olurmu acaba?
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi. Çocukların kafa derileri yetişkinler gibi değildir. Kullanmanızı önermem asla.

      Sil
  8. Merhabaaa ben 15 yasindayim okul falan derken pek zamanim kalmiyor elidoru kesfettim kullanmak istiyorum sizce zarari var midir ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa zararlı birşey ama yaşla ilgili bir sıkıntı olacağını sanmıyorum

      Sil
  9. 14 yaşındayım kullansam saçlarıma zararı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illa zararlı birşey ama yaşla ilgili bir sıkıntı olacağını sanmıyorum

      Sil
  10. LEE STAFFORD u denemeni tavsiye ederim ben elidordan daha çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben elidor dan memnun kaldım şimdilik teşekkürler önerin için

      Sil
  11. yıkanmaya üşenenler var:)

    YanıtlaSil
  12. Ya saçta beyaz beyaz tozlar kaliyormu merak ediyorum ben daha önce toni&guy ve john freida nin kuru sampuanini kullandim ikiside beyaz toz birakiyodu ne kdr yedirsende bunu merak ediyorum Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende hiç kalmadı beyaz toz. kalanları duydum çok yakın mesafeden sıkma ve iyice saçı yedirmen gerekli

      Sil
  13. Banyodan sonra kuru saca mi yapmak lazim yoksa yaglandiginda mi

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben daha 2 güh önce ameliyat oldum ve duş alamıyorum kuru şampuan kullansam kollaylıkla uygulayabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  15. Elidorun tüm ürünlerini korkuruz kullanıyorum

    YanıtlaSil