28 Kasım 2013 Perşembe

RIMMEL Kate Moss Rujlarım

Bu rujlar bir harika! 
Son zamanlar da beğendiğim çoğu ürün rimmel markasından farkettiniz mi? :) Kozmetiğe büyük paralar harcamıyorum. Hiç gerek yok. Rimmel başta birçok markanın kalitesi ve fiyatları gayet iyiyken daha fazlasını vermek neden? 
Neyse.. Bugün elimde bulunan kate moss rujlarından bahsedicem sizlere biraz. İlk olarak ilk fotoğrafta gördüğünüz solda 04, sağda 22 numaralı rujlarım. 
04 çok güzel değil miiiiiii? Allahım aşığım bu renge. Koyu rujlara karşı aşırı bir sempatim var. Birde şimdilerde havalar tam yağmurlu kapalı. Bu renk rujları sür-çık havası.
22 numara mat bir ruj. Rengi gördüğünüz gibi deli kırmızı:) Kırmızıların yeri de ayrıdır şimdi kabul edelim. Kırmızı kategorisinde favori renklerimden biri;)

104 ve 07 numarana da fotoğrafta görüldüğü gibi. 104 daha mat bitişli. Parlaklıklarından anlaşılabiliyo zaten bu. İkisi de birbirine yakın tonlar. Bu tarz renkler benlik değil aslında ama koyu göz makyajı yaptığımda da dudakları nude bırakmak gerek biraz o yüzden tercih ediyorum sadece:)
Benim kate moss rujlarım bu kadar. Fiyatları 12 TL civarı. İndirim de 6 liraya düşüyor. Şaka gibi. Kaçırmayın derim:*

5 yorum:

  1. Yazını okurken ses tonun da canlanıyor beynimde ne ilginç değilmi :)) videolarını izlemekten oluyor işte bu şey :))
    104 -22-07 mükemmel renkler bana göre çokta hoş durur,güle güle kullanmalar sürmeler tatlım..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. 04 e bayıldım bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. 2'nin rengi mükemmel ! Seçimlerin gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
  4. 07 yi sevdim ben en çok :)

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Ben bu rujlara bayılıyorum kokusu ve dudakları yumusacık yapmasıda bi ayrı tabi :)

    YanıtlaSil