6 Kasım 2013 Çarşamba

AVON Anew Clinical E-Defence

Avon Anew Clinical e-defence smartrepair teknolojisiyle üretilen yepyeni bir cilt bakım serisiyle katologlar da ki yerini aldı bile. 
Ürünler ile ilgili özet geçmek gerekirse; losyon ve kremden oluşan bu ikili cildin yaşlanmasında ki faktörlerden biri olan hava kirliliği, sigara dumanı gibi olumsuz koşullarda koruma ve onarmanın yanı sıra 1 ay içinde de güneş lekeleri ve kırışıklıklara karşı  savaş açıyor. 
Ayrıca bu güzel kremler SPF-FPS 50 faktörlük koruma içeriyor. 


Anew Clinical  E- Defence Multi Shiel Lotion & Deep Recovery Cream birlikte kullanıldığında daha etkin koruma sağladığı kanıtlanmış. Biri sabah biri akşam için. Cildimiz artık 24 saat koruma altında yani;) Ve her yaş grubunun rahatlıkla kullanabileceği bir nemlendirici.

8 Kasım a kadar olan 12. Avon kataloğunda bu seri mevcut, %40 indirimli olarak satışta ve yanında parfüm ve göz çevresi bakım kremi hediyesiyle.
Ben 1 haftadır aksatmaksızın sabah ve akşam kullanıyorum. 1 ay sonra bende ki etkilerini ve görüşlerimi yine buradan sizlere yazıcam. Takipte Kalın;)

Ürünler için teşekkürler A V O N

3 yorum:

  1. Clinical serisinden bi serum var güneş lekelerimi yok etti gerçekten Anew serisi fiyata göre performansı oldukça yüksek ürünler :) Güle güle kullan umarım faydasını kısa zamanda görürsün :)

    YanıtlaSil
  2. ben de merak ettim şimdi artık bu tür etkili ürünlere baslamamız gerek dimi:)

    YanıtlaSil
  3. Avon katoloğunda hiç indirime girmeyen bi ürün ama benim elimde var ve çok şaşırtıcı bi fiyata satıyorum denemek isteyen olursa gönderebilirim :) Ürün gerçekten çok güzel kendimde kullandım :)

    YanıtlaSil