13 Kasım 2013 Çarşamba

Instagram Günlükleri #31

Ekim ayı Lilakutudan pek memnun kalmadım doğrusu. NYX Mascara hariç diğerleri yalandı benim için. Özellikle şu ayak için olan ürün asla yapmaya cesaret edemeyeceğim bir şey:S Bakalım Kasım ayı keşif kutusunda neler olacak? Merakla bekliyorum. 

 Hunca Kozmetik tarafından gönderilen bu parfüm için tekrar teşekkürler;)

 Kızkardeşte yapılan başbaşa, bol dedikodulu kahvaltılar güzeldir:)

 Gelinlik giymeye özenen Özlem:) Umarım şans getirir. Yıl olucak 2014 hala tık yok:D

 Bu üründen kullanan herkes memnun kalmıştı. Bende öyle. Tavsiye edebileceğim bir tırnak bakım ürünü. Kırılmayı önleyen, tırnakları güçlendiren bu ufak şişeyi ben çok sevdim.

 Bu kitap hakkında söyleyebileceğim tek şey; bazı yerlerinin bazı cümlelerinin harika olduğu. Ben çok yerin altını çizdim. Fakat bazı yerlerde var ki çok sıkıcı. Orta karar bir kitaptı bana göre.

 Bursa Botanik Park ta ki yapılan bir pazar keyfi. Sanırım artık havalar o zaman ki gibi güzel olmayacak:((

Ve Flormar indiriminden kaptıklarım. İndirim 30 Kasım a kadar devam ediyor. Ve bittikçe ürünlerin stokları geliyor. AVM ye gittikçe standları kontrol eder oldum resmen. Ona dayanarak söylüyorum bunu. Rujlar 3.50 allık 7 lipgloss 3.50. Çok çok uygun fiyatlar. Kaçırmayın derim;)

1 yorum:

  1. Gelinlik de pek yakışmış :) kendininkini giymek nasip olur inşallah :))

    YanıtlaSil