25 Kasım 2013 Pazartesi

AVON Mega Effects Maskara

Farklı yapısıyla çok merak ettiğim maskaraya, Avonun hediyesi sayesinde tanıştım.
Bu maskara ile birçok şey yazıldı zaten. Hemen hemen herkesin ortak noktası tabi ki ambalajıydı. Bu zamana kadar alışılmış maskaraların dışında bir tasarıma sahip. Bu ilk başta acaba mı? dedirtse de uygulama yaptığınız andan itibaren hiç de zor bir ürün olmadığını gösteriyor.

Ben ilk başlarda pek sıcak bakmıyordum açıkçası. Nasıl uygulanır? Kirpiklerde istenilen etkiyi verir mi? diye sorular içindeydim. Ama altta kirpiklerime uygulanmış hali ortada. 
+Topaklanma gibi birşey olmadı. 
+Hacmi ve verdiği uzunluk güzel.
+Akşama kadar dökülme de yapmadı. 
Benim için sonuç tatmin edici. Uygulama basit. Ben sevdim bu maskarayı;)


 Ürün gönderimi için Teşekkürler A V O N

2 yorum: