14 Haziran 2013 Cuma

Instagram Günlükleri #24

Herkese merhaba. Uzun bir aradan sonra tekrar bloguma dönüş yaptım. Bildiğiniz üzere son günlerde yaşananlar çoğumuz için gerçekten üzücü, bazılarına göre ise anlamsız. O "anlamsız" bulanlar benim için kendileri bundan sonra öyle. Bu sebepten bazı insanlar hayatımdan ve sosyal medya hesaplarımdan silindiler. Kendi gerikafalılıklarıyla onları başbaşa bırakıyorum.. Ve tüm kalbimle GeziParkı na destek veriyorum!

Instagram günlüklerime geri dönecek olursak eğer Adress iletişim Burçin sayesinde Golden Rose Holiday serisi ile tanışma fırsatı buldum. Dokusuna, duruşuna herşeyine bayıldım bu ojelerin. Buradan tekrar Burçin'e teşekkürler ❤

Sushi sevdamın doruklarda olduğu birgün. Ne yazık ki hiç bir arkadaşım sevmiyor ve ben yalnız başıma yemek zorundayım. Paylaşıcağım kimsenin olmaması tabi ki harika:D
Rimmel London ojeleri watsons ta 5 tl 2 tl ye düştüğünü görüpte almamak olmazdı. Kampanya hala devam ediyor mu bilmiyorum ama varsa kaçırmayın derim;)
Güzeller güzeli Naslı nın çekilişinden kazandığım Alix Avien fondöten tam tenime uygun en açık rengi 401 numara. Kapatıcılık bence gayet iyi. Ben severek kullanıyorum zaman zaman. Yoksa yaz aylarında fondöten pek uygun olmuyor..

Ben instagram da @modaliza adıyla paylaşımlarıma devam ediyorum. Takip etmek isterseniz eğer aklınızda bulunsun;)
XOXO

5 yorum:

  1. Golden rose holly'ler harika sende güle güle sür canım çok güzel gözüküyorlar.

    YanıtlaSil
  2. golden rose holy'ler çok güzel görünüyor canım güle güle kullam

    YanıtlaSil
  3. Canım ben sushi ye bayılırım :) Birgün birlikte yiyelim :)

    www.birmutlulukatolyesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda birini buldum:D Yiyelim wala Neşecim görüşmek için bahane olur hem:*

      Sil
    2. Bence de :)Haberleşelim mutlaka cnm ;)

      Sil