15 Haziran 2013 Cumartesi

AVON ile Dip boyamam ve Sonuç!

Ve yine bir ay ve ben yine dip boyası yaptım. Her ay nasıl beceripte farklı markalardan saç boyası seçiyorum bravo bana. Tek düzeliğe karşıyım:) Hepsini deniyorum. Bu ay ki boyam da Avon dan oldu. Saç boyası serisini merak ediyordum uzun zamandır sonunda deneme fırsatı buldum. Kutu içeriği aşağıda gördüğünüz gibi. Artık her markada aynı olan klasikleşen bir boyama seti. Avonda ilk hoşuma giden şey uygulama eldivenlerinin güzelliği oldu. Hani bazı markaların poşetten yaptığı o iğrenç eldivenler var ya sinir oluyorum onlara. Fakat Avonun eldivenleri gayet sağlam ve bilekten lastikli. Saç boyama sırasında hiç elinizde olduğunu hissetmiyorsunuız bile. Ben dip boyamam sırasında çook rahatlık çektiğimi söyleyebilirim bu konu da.
Diğer hoşuma giden yanı ise boyama sonrası duşta uyguladığımız bakım kremi oldu. Yok böyle bir güzellik! Kokusu zaten nefisss. Benim bayıldığım yanı ise kıvamı oldu. Yine bazı markalarda olduğu gibi sulu değil. Bana tereyağını hatırlattı o derece güzel kıvamı:)) Öyle bir bakım kremi var mı avonun bilmiyorum ama varsa aynısından bulursam kesin alırım.
Yukarıda da dediğim gibi dip boyama işlemimde sürekli farklı markaların farklı sarı tonlarını alıp kullanıyorum. Her ay diplerimi, 2 ayda birde tüm saçımı boyuyorum. Üst üste boyadıkça renk gitgide açılıyor iyice sarı olmaya başlıyor zaten. Bu zamana kadar platin sarı, küllü sarı, çok çok sarı, açık sarı gibi renkler kullandım. Bu ay ki rengimin adı da Platin Küllü Sarıydı. Kutusu ve benim saçımda ki etkisi arasında ki fark çok. Kendi saçım koyu olduğu için platin sarı ancak bu kadar açabiliyor işte.
Saç boyamam, saç bakımım hakkında bir video yapmayı ve daha detaylı anlatmayı düşünüyorum herşeyi. Öyle daha kolay ve anlaşılır olacak bence;) En kısa zamanda videoyu çekmeye  çalışıcam.Şimdilik iyi haftasonları. XOXO

3 yorum:

  1. merhaba benimde saçlarım koyu kahve gibi bişey açık kumrall gibi falan olsun istiyorum en açık rengini mi almam gerek....

    YanıtlaSil
  2. bütün saç rengim senn dip rengine benziyor bu boyayı kullansam 2. fotodaki diplerin gibi olur mu??çok sarı olmasına gerek yok koyu küllü bile olsa yeter???

    YanıtlaSil
  3. Merhaba mehtap hanım isterseniz yardımci olabilirim boyanızı kapıda odemeli kolayligiyla gonderiyorum :))

    YanıtlaSil