19 Haziran 2013 Çarşamba

Kısa Tatilim

Geçtiğimiz haftadan beri yazlıktaydım. Kısa bir tatil oldu ama olsun. Şimdilik hevesimi aldım biraz. Daha yaz uzun. İlla fırsat bulup tekrar giderim.
Yazlık Bursanın Kurşunlu beldesinde. Daha sezon açılmadığı için pek insan yoktu ama benim aradığımda zaten buydu sessizlik ve huzur. Bunlara doya doya eve dönüş yaptım. Bu manzaraya karşı uyanmak, kahvaltı yapmak, müzik dinlemek, kitap okumak inanılmaz güzel. Dalga sesi, yoldan gelip geçenler hakkında biraz dedikodu ve dahası:) Deniz aşığı olan ben için mükemmel bir haftaydı. Ve her güzel şey gibi bu da şimdilik sona erdi...
Güneşin batışını sonuna kadar hiç bıkmadan izleyebiliyorum. Böyle güzel bir görüntü yok.
Son fotoğraf biraz romantik, biraz komik aslında. Fotoğrafta görünen kişi erkek arkadaşım. Hiç üşenmeden iş çıkışı beni görmek için yanıma gelen bana harika bir akşam yaşatan sevdiğim adam. Bu romantik kısmıydı tabi. Komik kısmı ise kapımın önünde arkadaşını beklerken olan bir kedi yavrusu edasında ki davranışları:))

Follow my blog with Bloglovin

2 yorum: