11 Temmuz 2012 Çarşamba

Pinspire Kazananları,Tebrikler


Bir hediye çekilişi daha sona erdi. Umarım en kısa zamanda yeni bir tanesiyle tekrar görüşürüz. Biliyorum merak ediyorsunuz, o yüzden lafı hiiiç uzatmadan kazananları açıklamaya geçeyim.

Pinspire de oluşturduğunuz panolar arasından en beğendiğim 3 tanesini ben seçip ilk 3 ü ona göre belirleme gibi bir planım vardı ama bu inanın imkansız! Her panoyu tek tek inceledim. Bazılarında aynı görsellerin kullanıldığını gördüm, ister istemez bu durum normal aslında. Hepsi de harika bileklikliklerdi bizimkilerden iyi olmasın. O yüzden ben yine eski dost random a başvurdum. Hem haksızlık olmuş gibi algılanmaması için de çok iyi oldu bu. Herkes kendi şansına göre yarışmış oldu. Katılanlara çok teşekkürler, harikaydınız..

1.)  15. yorumun sahibi Deniz B.


 2.) 20. yorumun sahibi Semra Durmaz


3.) 9. yorumun sahibi Özlem Özerk



Kızlar tebrikler;) Şans sizden yanaymış. Güle güle kullanın. Mail kutunuzu kontrol edip, size yolladığım mesaja cevap verirseniz sevinirim.

Ve hala Pinspire ye katılmayan varsa BUYRUN BURAYAAAA



6 yorum:

  1. Keşke random la belirlemeseydin kazananları.Boşuna uğraştığımı hissettim gerçekten.
    Güle güle kullansın kazananlar.

    YanıtlaSil
  2. Belki farkında değilsiniz ya da olmaması için uğraştınız ama haksızlık olmuş yine de, 1. olan arkadaşımız Deniz B. panosundaki resimlerin çoğunu benim panomdan kalanını da cep venüsü ve ingiliz anahtarı adlı panolardan pinleyerek aktarmıştır. Bunu önceden farketmiştim ama siz de dikkat edersiniz zaten diye birşey demedim.Panomu oluştururken de en güzel görsel seçileceği için, 237 adet görseli tek tek seçip bir bir yüklemek için uğraştım hatta kimsede olmayanlar olmasına dikkat etmeye çalışarak. Bilseydim ben de 9 tane foto atar veya başkasının panosundan kendiminkine tek tuşla aktarır yarışmaya öyle katılırdım :) Çok önemli olduğundan değil ama bundan sonraki yarışmaların daha adaletli olması bakımından sizin açınızdan yazdım... Tebrikler herkese.

    YanıtlaSil
  3. Belki farkında değilsiniz ya da haksızlık olmaması için uğraştınız ancak hali hazırda haksızlık olmuş. 1. seçilen arkadaşımız Deniz B. panosundaki görsellerin çoğunu benim panom üzerinden geri kalanını ise cep venüsü ve ingiliz anahtarı adlı hesapların panolarından pinleyerek kendi panosuna aktarmıştır. Baştan beri bunun farkındayım ancak siz de buna dikkat edersiniz zaten diye sesimi çıkarma gereği duymadım. http://www.pinspire.com.tr/denize/armparty bu linkteki fotolar altında yazan ibareye bakarsınız anlarsınız. Bilseydim ben de 237 görseli tek tek bulup kimse de olmamasına dikkat ederek seçip indirip sonra tekrar bir bir yüklemekle uğraşmak yerine başkasının panosundan kendiminkine tek tuşla aktarır veya 9 tane görsel ekler geçerdim, en güzel görsel seçilecek dendiği için emek verdim karşılığını alırım diye düşündüm ama olmadı. Çok önemli birşey değil belki ama yazma nedenim bir başka yarışma olursa daha dikkatli olunması bakımından ve sizin açınızdandır. Teşekkürler ve Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Yapılan yorumlar üzücü. Fakat her zaman random gibi bir çekiliş daha sağlıklı sonuçlar getirir. Kazandım diye böyle konuşmuyorum asla. Arkadaşların bu kadar abartmaları çok yanlış.

    YanıtlaSil
  5. Yarışmayı kaçırmışımmm:( kazananları tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. yapılan yorumlar değil sonuç üzücü bence, yoldan geçeni çevirip sorsanız bile hangi panoların kazanması gerektiğini çok rahat söyler niye bu kadar zorlanılıyor anlamıyorum random yaparak daha zor bir durum altına girdiniz. size attığım maildekilerin aynısını söylemiş fide birolda; hep başka panolardan alıntı. bizde kendimizi aptal yerine koyulmuş hissediyoruz doğal olarak hem alınan fotoğraflar hemde yarışma sonucu. ki kendiniz seçsesiz bu kadar tepki almayacaktınız eminim çünkü bakıyorum kimlerin size karşı çıktığına gerçekten hak edenler olduğumuzu düşündüğüm kişilerden tepki geldi. ben randomlu olduğunu bilsem katılmazdım çünkü hem vakit harcayıp uğraşıp pano oluşturayım hemde bu kadar uğraştım ama hadi bakalım kime çıkacak bi bekleyelim bakalım demem yani kimse demez bunu. haksızlığa uğramış ve aptal yerine koyulmuş gibi hissediyorum kendimi

    YanıtlaSil