9 Temmuz 2012 Pazartesi

Mekan: Derebahçe Restaurant


Bursa da son zamanlarda oldukça revaçta olan bir yer derebahçe. Yeni açılmasına rağmen, şimdiden çok başarılı. Bunda lezzetlerin yanısıra ortamın güzelliği daha ön planda tabi. 
Yeşillikler arasında, derenin şırıl şırıl aktığı kuş böcük sesleri olan bir yer. Huzur ve keyif arayanların kaçtığı bir yer. Merkeze oldukça yakın, ulaşım kolay ve fiyatlar epey uygun. Başarılı olmasında nolsun:) 



Yemek için et ürünleri çeşitleri daha fazla. Deniz ürünleri olarak sadece güveçte kaşarlı mantarlı alabalık var. Ben denizden ne çıksa modunda olduğum için tabi ki balık tercih ettim. Üstünde kaşarı erimiş, sımsıcak önünüze gelen bu lezzete hayır demek çok zor.
 
Açlıktan fotoğraf modunda olmayan ben:)

Bursalıların kesinlikle gitmesi gereken yerlerden biri. Hala eminim birçok kişi bilmiyor bile. O yüzden mekanın iletişim ve adres bilgileri aşağıda.

(224) 238 2 888
(554) 886 87 47
Doburca Köyü Yolu Üzeri 2.Km. Çekirge/Bursa

2 yorum:

  1. yahu bir ben gidemedim şuraya,oysaki çok samimi ahbaplarımızın mekanı:(
    en kısa zamanda bende bir uğrayıp acilinden birde bir post yapmalıyım sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. acaip lezzetli görünüyor canım afiyet olsun :))

    dilsheen.blogspot.com

    YanıtlaSil