13 Temmuz 2012 Cuma

KozmoTrend Alışverişim

Online alışveriş sitelerine kendimi o kadar kaptırdım ki bu ara sonu nereye varacak hiç bilmiyorum:) Bunlardan biri de ilk kez alışveriş yaptığım KozmoTrend. Siparişlerim 2 gün içinde sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. + ufak bir hediye bile koymuşlar (teşekkürler). Kozmetiğe zaman zaman çok büyük paralar harcarım evet:( ama denemediğim ürünleri de denemekten çok mutlu olurum. Golden Rose da bunlardan biri oldu. Ve genelde onun ürünlerine yoğunlaştım bu alışverişte. Ve fiyatları inanılmaz ucuz! Alt resimde gördüğünüz rimellerin tanesi sadece 5,90 mesela.. Ayrıntılar için kozmotrend internet sitesine lütfen;)






Kullandıkça size ürünlerden detaylı bahsederim elbet. 
Mutlu hafta sonları herkese.. 
 

4 yorum:

  1. gerçekten çok uyguna almışsın güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben de yeni kozmetik ürünleri almayı denemeyi çok seviyorum ama bu kredi kartıma fena yansıyor :) ama sen gerçekten çok uygun almışsın dene sonuçları paylaş hemen bekliyoruuuz :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir kozmetik sitesi olmuş. Uygun fiyata almışsın ürünleri.

    YanıtlaSil
  4. Kozmotrend tavsiyen üzerine alışveriş Yaptım gerçekten fiyatlar uygun 3 gün içinde ürünler elimde oldu.böyle siteler Lazım tesekkür canım😉

    YanıtlaSil