14 Temmuz 2012 Cumartesi

Instagram Günlükleri #8

 Ben geçtiğimiz hafta, fanta gençlik festivaline gittim ve pamukşekere gömüldüm gördüğünüz gibi:))
 
Kurşunlu da güneşin batışını izledim tek başıma huzur içinde,

 Kitap aşkım geldi ve bi kerede aldım bitirdim. Beni 1 ay oyalar artık bunlar.

Geç saatlerde ve sevdiklerimle harika kahvaltılar yaptım.

Ve yeni bir sandalet edindim kendime. Ama maalesef yine her zaman olduğu gibi ayağıma vurdular ilk girişte. Umarım bi daha tekrarlanmaz.

Daha fazla fotoğraf için beni instagram ad takibe almayı unutmayın!!!!

@modaliza olarak bulabilirsiniz.

 

9 yorum:

  1. Namnamm pamuk şekere ben de bayılırım. Sandeletler de çok ciciymiş güle güle kullan canım umarım bidaha vurmaz.

    YanıtlaSil
  2. Bloguna ilk defa giriyorum,şunu söylemeliyim gercekten cok seker bir blog.Sandaletlerını gule gule kullan. Gercı ayak fobim oldugu için pek bakamadım sadece bır göz attım ama :) Takipteyiim.
    Benım bloguma da beklerım,sevgiler.

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ayakkabıları cok begendım cok yakısmıs:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. sandaletler çok şekerler :)
    kitaplardan ilk önce erkek dedikodusndan başlamanı şiddetle tavsiye ederim :)
    yaza keyif katacak bir kitap :)
    sevgilier..


    http://tozpembedunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. sandalete bayıldııımmm! rengi, tarzı çok güzel :)

    http://bgcloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Evet ya. sandaletler çook şekeer :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık:) blogunu çok beğendim.. bu arada kitapları görünce sormadan edemiyeceğim.. okudunmu kitap hakknıda fikirlerini merak ettim :) ben de pink freudun kitaplarından almayı düşnyorm

    YanıtlaSil