24 Temmuz 2012 Salı

Dip boyası


Kuaöfe gitmekten nefret ettiğimi daha önce söylemiş miydim? Kesin söylemişimdir. Bir kadın olarak en gurur duymadığım özelliklerimden birtanesidir çünkü bu. Yoksa bende bilirim fön çektirip incecik kaşlarla gezmeyi ama olmuyor işte. Bu yüzden kalın kaş moda yeaaa diyerek almıyorum ya da becerebildiğim kadar kendim alıyorum.

Kuaföre gitmediğim için evde kendim de birçok beceri geliştirdim böylece. Bunlardan biri de kendi saçımı boyamak ve artık onu da aştım diplerimi de kendim boyamaya başladım:)

Ve ilk kez ton farkı olmadan aradığım boyayı sonunda buldum! Sonuç kesinlikle tatminedici. Palette altın parıltılı bal bundan sonra bebeğimsin:*


 Öncesi ve sonrası olarak durum gayet açık ve güzel

Günışığında ki hali de bu şekilde 

XOXO

27 yorum:

  1. çok hoş bir renk süper olmuş...ellerine sağlık ..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canm bu dip boya tam ne oluyo?? yani sadece dipteki 1-1,5 cm lik yere mi yapıyosun , yoksa bi 5-10 cm kadar sürüyo musun saçına?? yoksa kitapçığında anlattığı gibi önce dip kısma , kalan boyayı sonra da kalan saça mı uyguluyosun,?? sonuç güzel olmuşş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım 2 kutu aldım önce dipleri boyadım kalanı da öyle böyle diğer saçlara uyguladım. ama bir dahakine sadaece 1 kutu alıp diplere yapıcam. o yeterli;) diğer uyguladıgım yerlerde renk değişimi olmadı cunku

      Sil
  3. gerçeten de çok iyi olmuş ellerine sağlık ben bu boya konularında birazcık beceriksizim .

    YanıtlaSil
  4. aynen bende kuaföre saç kesiminden kesimine giderim , nefret ediyorum o saç yıkanan yerden orda harcanan saatten. bende saçlarımı kendim boyuyorum , kendim açıyorum kendim dip boya yapıyorum:) iş başa düşünce ne kadar yetenekli olduğumuzu anlıyoruz:) saç rengin eskisinden çok daha güzel olmuş . güzel bir tercih;)
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  5. bende kuaföre gitmekten nefret ediyorum,dip boyasını kendim yapmayı planlıorum ama bi yandan da korkuorum ya tuturamazsam diye ne yapsam bilemedim=))

    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    YanıtlaSil
  6. ben saçım platinken bile dip boyamı kendim yapardım daha doğrusu annem yapardı. şimdi karamel tonlarında düz boyuyorum ve tabiki yine annem boyuyor, her gören kuaför, renk çok başarılı diyor :D ben kuaföre gitmeyi severim ama fön ve başka işler için, 1 cm dip boyayla bile 2 gün gezmeyi sevmediğim için çok masraflı oldugundan evde yapmak daha karlı =) insan uzmanlaşıo da hakkaten yaptıkça.. seninki de çok başarılı olmuş..

    YanıtlaSil
  7. Ben de saçımı hep kendim boyarım gerçekten çok güzel olmuş bu rengi denicem:)))

    YanıtlaSil
  8. Saçının rengi çok güzel. Ne renk oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutuda yazdıgına göre altın parıltı bal oluyomuş:D

      Sil
    2. Boyamadan önceki rengini sormuştum:)

      Sil
    3. koyu kahve flndı ama sonra kuaföre gidip açtırıp bu renk boyattım. ama kuaförüm rengin ne oldugunu söylemedi öyle kafasına göre yaptı:D bende begendim ve artık bu renkten devam ediyorum işte

      Sil
  9. Ouww cok basarili yahu, hic ton farki falan yok ;)

    YanıtlaSil
  10. al benden de o kadar. hiç mi hiç sevmiyorum kuaförleri sene de 1-2 zorla gidiyorum saçlarımı kestirmeye. hatta onlara da söylüyorum hiç sevmediğimi kuaföre gitmeyi. hepsi yadırgıyor beni. ama kulağımın dibinde fön makinesi varken zaten hiç bişey duymuyorum bi de onların gerekli gereksiz sorularına laf yetiştirmeye çalışıyorum. alınmasınlar ama sevmiyorum.

    ayrıca saçların da çok güzel olmuş. evde boyamaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlı yaaa o soruları gereksiz muhabbete girmeleri yok mu benide sinir ediyo!

      Sil
  11. Çak güzel olmuş kız :) ben hic beceremem yapayım derken mahveder bırakırım o yüzden baskalarından yardim alıyorum

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel,kuaföre gitmene hiç gerek yok :)

    YanıtlaSil
  13. harikasınn bende bi ara sarı kullandımm, kendim yapmaya kalktım faciayla sonuçlandıııı, tebrik ederimmm, çokk güzel olmuş renginnnn, bulmana sevindim renginiiii, sevgilerr..:))

    YanıtlaSil
  14. çok yakışmış ,güle güle kullan (:
    http://ireminstilleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar

    Blogunuz çok hoş

    kendi blogumada beklerim : http://cilginkalabaliktanuzakta.blogspot.com

    sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  16. yaşasın kuaföre gitmekten nefret eden tek kadın ben değişmişim:)))
    saçlar nefis olmuş şekerim tebrikler tamamdır olmuşsun sen güle güle kullan...

    sevgiler....
    ozlemtuana@blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba şaçlarını çok beğendim ancak benim saçımda şuan boya yok ve bu rengi alıp kullanmak istiyorum ama oreal kullanmak istemiyorum kendi saç rengim de kumral sizce bu rengi yakalayabilirmiyim ne yapmalıyım paletteninde çok çabuk aktığını saçı yıprattığını duydum doğru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi saç rengin olduğu içn tutat istediğin sonucu alırsın. benim diplerden cıkan kendi rengim ve sonucu görüyosun boyama sonrası. oreal a hiiç gerek yok bu renk istiyosan zaten saçın açılır.

      Sil
  18. çok teşekkür ederm inş. istediğim sonucu elde ederm :D

    YanıtlaSil
  19. benim saçımda böyle ama uçlarında sarılık var hep açık kumral senın saçın gibiyken o hale getirdi bu boyayı alsam uçlarını eski tonuma getirir mi merak ediyorum

    YanıtlaSil