30 Mayıs 2012 Çarşamba

UÇURUM


Tv de izlediğim 2 diziden biri Uçurum. (diğeri Muhteşem Yüzyıl) Konusu, karakterleri, sıra dışı oluşuyla beni ve ailemi kendine bağlamış durumda:) Bir süredir bununla ilgili bir post yapmayı düşünüyordum ki kısmet bugüneymiş.

Salı akşamları ATV ekranlarında yayımlanan Uçurum her bölümde nefes kesici abartmıyorum. Tamam bitti böyle olacak diyorsunuz hooppp biranda her şey değişiyor. Ezel dizisi gibi bir nevi. (Ezelin senaristi Kerem Deren yazıyor uçurumuda) Zaman kavramı geniş. Yıllar öncesine gidip konuyu anlamanızı da sağlıyor, 10 saat öncesine gidipte..

En önemlisi dizi izleyiciyi şaşırtıyor, heyecan ve merak duygusu hep yüksek. Hani sonu veya ne olacağı tahmin edilen diziler vardır ya bu kesinlikle öyle değil. 
Dün akşam 15. bölümü yayımlanan Uçurumu izlemeyen varsa bence çok şey kaçırır, kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız.


Selçuk Yöntem dizi hakkında şunları söylemiş:
“Hayatın kenarında herkes bir adımda uçuruma düşebilir. Rusya’dan buraya çalışmak için gelen doktorun ve kardeşinin, bazı insanlarca kötü yola sürüklenme hikayesi." kısacaaaa.

Mükemmel oyuncular diziyi daha da güzelleştiriyor. Selçuk Yöntem, Mehmet Ali Nuroğlu, Erdal Yıldız, Esra Ronabar, Enis Arıkan, Alican Albayrak.
Ama bunun dışında dizinin başrolü olan 2 kız hakkında pek bilgisi yok kimsenin. O yüzden ben araştırdım sizler ve kendim için, buyrun bakalım.

 Lavinia Longhi (Eva)



Yarı İtalyan, yarı Karadağlı. İtalyanca, Sırpça, Hırvatça, İngilizce, Fransızca biliyor. 1.71 boyunda. Bisiklet, yüzme, basketbol ve sörf sevdiği sporlar arasında. Monica Belluci ile oynadığı “Sanguepazzo” filminde cesur sahneleriyle bir anda yıldızı parlayan ve “Sinyora Enrica ile İtalyan Olmak” filminde İsmail Hacıoğlu’nun âşık olduğu İtalyan kızı canlandırmıştır.












Denise Capezza (Felicia)




Napoli doğumlu İtalyan. Ülkesi İtalya’da Tiyatro ve Televizyon alanlarında projelerde yer almıştır.
Profesyonel olarak bale ve modern dansla da ilgilenmektedir.Boyu 1.71

6 yorum:

  1. Süper bi dizi her izlediğimde kötü oluyorum bencede izleemyen çok şe kayçırır paylaşımın için sağol

    YanıtlaSil
  2. izlemediğim halde merak uyandırdı bu post :)

    YanıtlaSil
  3. severek izliyorum fakat geçen akşamki bölümde adem'in ölmesi beni çok şaşırttı. Hadi bakalım haftaya neler olacak :D

    YanıtlaSil
  4. Her hafta salı günleri nefesimi kesiyor bu dizi uykumunda içine sıcıyor afedersin. Bende yazmıştım bununla ilgili bir yazı. Geçen bölümde ise bence hersey yeni başlıyor adem ölürse dizinin tadı kalmaz, ters köşeye yatıracaklar bizi.

    YanıtlaSil
  5. uçurummm candırrr yaaa :) şu an dizilerin içinde en en en iyisi odur o olacaktırr :)

    satış bloguma beklerim bu arada :) http://azkullanilmisesya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Benim de favori dizim oluyor kendisi ama çok geç çıktığı için ertesi gün uykusuzluktan ölüyorum :)

    YanıtlaSil