16 Mayıs 2012 Çarşamba

Instagram Günlüğü #2


Instagram günlüklerinin 2. siyle devam... Her hafta birkaç fotoğrafı böyle yayımlamayı düşünüyorum iphone veya android tlf kullanmayanlar için. Geri kalanlar bize özelll;) Hala takibe almayan varsa da @modaliza olarak beni bulun ve follow me:)

Geçtiğimiz hafta uzun zamandır yapmaya fırsat bulamadıgımız rakı soframızı kurduk ve felekten bir gece çaldık dostlarla....

Yeni bir tane ayakkabı aldımmm:) Fotoğrafını koyamıyorum nişanda giymeyi planlıyorum çünkü aman kimseler görmesin;)


Taptaze yapraklarla sarma yaptık annemle beraber...



Doğum günüm dolayasıyla çiçeğe ve hediye ye doydum bu yıl:) Herkese tşkler..


Neon modası aldı başını giderken ilk neon ojelerimi aldım ama sürmekte zorlandım biraz. 2 kat yapmama rağmen kapatıcılıkta sorun yaşadım taşırdım falan, onları görmezden gelelim lütfen..:*


2 yorum:

  1. Küçük yaramaz kız çocuğu edanla çok tatlısın. Bu enerjinin daim olması dileklerimle.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. güzel bir hizmet instagrama ulaşamayanlara lütfen siz de blogumuzu ziyaret edin

    http://lukuslife.blogspot.com/

    YanıtlaSil