3 Mayıs 2012 Perşembe

Hediye çekilişi SONUÇ!



Markastok işbirliği ile yaptığımız hediye çekilişi sonuçları belli oldu. Tam 3 kişiye yukarı da görmüş olduğunuz çanta yı hediye edicez dedik ve 31 yorumdan 27 si geçerli olarak çekilişi random.org ile gerçekleştirdim. İşte kazanan 3 isim:


1. zeynep78


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. BAKTERİiiiiii


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Kaliteyitaniyalim





Kazananları tebrik ederim. 

Adres bilgileriniz için mail attım, en kısa sürede cvp bekliyorum..


3 yorum:

  1. çook teşekür ederim,bilgilerimi ilettim,diğer arkadaşları da kutlarım..

    YanıtlaSil
  2. hahahahah bak gördünmü evren bile bıktı benim gönderdiğim msj lardan tehtidlerimden tırstı da duydu sesimi hahahah:)teşekkür ederim tatlım,tam bir armani tutkunu biri olarak bu yaz bol bol takacağımı bildirmek isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Tebrık ederım arkadaslarım :) Çok tesekkurler modaliza aylardan sonra ılk kez hedıye kazandım mutluyummm :) Sevgıler!

    YanıtlaSil