8 Mayıs 2012 Salı

Instagram Günlüğü

 Eski bir fotoğraf fakat kesin kararım nişandan sonra hemen saçları kestirip bu renge boyatmak.

Instagram bağımlısı oldum tamam kabul! Önceki telefonumda vardı ama kullanmazdım hiç, şimdi yeni telefonla beraber tam bir instagramkolik oldum:) An ve an gördüklerimi,
yaptıklarımı paylaşmak çok zevkli. Diğer instagram kullanıcılarının fotoğraflarını beğenmek yorum yapmakta öyle. Hala kullanmayan varsa İphone veya Android işletim sistemli telefonları ile aramıza katılsın;)

Bu hafta ilk olan instagram günlüğüm sadece bu kadar değil tabi. @modaliza adıyla beni bulun ve  takibe alın. İyi Haftalarrrr

 Uyumuna bayıldığım ojelerimi yeniden sürdüm

 Annemin arkadaşının köpeği. Çok iri yarı olduğu için yanına bile yaklaşamadan uzaktan sevdim ben pamuğu:)

 Öylesine çekmiştim ama baktım hoşuma gitti hooppp ekledim intagrama;)

 Havaların ısınmasıyla benimde dondurma mevsimim başladı. En sevdiklerimden olan bonibonlu mcflurry. Sloganda ki evet işte bunu seviyorum!

 Akşam arkadaşlarla yapılan sohbet ve kahve keyfine paha biçilemez..

 

5 yorum:

  1. ilk resimde göz makyajını çok beğendim ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kediye bayıldım :)
    Bloguma beklerim http://dikostyle.blogspot.com/

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. moda blogları keyifli sizinki de hem eğlenceli hem de moda hakkında öğretici..

    http://hastaliklasavas.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. gözlerin cok dadluuuuuuu ;)

    YanıtlaSil